ЩОДЕННИК КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2016». ДЕНЬ ТРЕТІЙ.
Третій день конкурсу складається лише з одного, проте складного й важливого випробування – «Захист навчального проекту». За словами конкурсантів, навіть ночі іноді замало, щоб вкласти усі свої знання та вміння в один освітній продукт таким чином, щоби максимально розкрити свій потенціал та педагогічні вміння.
Тему проекту учасникам оголосили члени журі 2 лютого і на підготовку усі мали однакову кількість часу за однакових технічних умов. Оцінюючі проект, журі звертало увагу на: змістовність, науковість, структурну цілісність, практичну та теоретичну значущість проекту, його оформлення тощо. Журі конкурсу оцінювало проект у 20 балів.
Відомості конкурсного змагання, у розрізі кожної номінації, додаються.
Другу половину дня учасники витратять на ознайомлення із начально-матеріальною базою школи, де відбуватиметься наступне змагання. Також дізнаються тему уроку. У останній конкурсний день – 4 лютого, відбудеться найскладніше, за словами конкурсантів, змагання – проведення та самоаналіз уроку, яке оцінюватиметься найбільшою кількістю балів (65 балів – за урок, 15 балів – за самоаналіз, відповідно 80 балів у сумі).