ЩОДЕННИК КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2016». ДЕНЬ ДРУГИЙ.
Другий день випробувань розпочався з майстер-класів. У кожній номінації, звісно, специфіка проведення цього змагання була своєю, проте одноголосні журі були у тому, що учасники конкурсу виявили дружелюбність та взаємоповагу по відношенню до конкурентів.
Учителі математики-конкурсанти зуміли так подати точну науку, що і у професорів викликали неабиякий інтерес! І орігамі, і математична магія, яка дозволяє вгадувати число після низки математичних операцій, і особистісно зорієнтований підхід, і робота в групах – малий перелік справжніх учительських див, які продемонстрували конкурсанти. Журі цієї номінації відмітило, що всі вчителі володіють не лише математичними знаннями, а й тонким психологічним підходом, що дозволяє правильно мотивувати й отримати стійку зацікавленість аудиторії слухачів.
У історичній царині учасники демонстрували досвід роботи за визначеною тематикою, активно залучали членів журі та конкурентів до розв’язання історичних завдань, з використанням SWOT-аналізу, методу скрайбінгу, а також до участі в імпровізованій інтерактивній олімпіаді з історії.
У номінації «Захист Вітчизни» члени журі, окрім участі у стройовій підготовці, мали змогу розбирати макет автомату, а також бути учасниками інтеративного конкурсу по створенню віртуального образу сучасного патріота України.
Учителі англійської мови вже самою підготовкою до конкурсу вразили присутніх – яскравий роздатковий матеріал та неймовірно позитивний настрій, який, у поєднанні з відео фрагментами та аудіо записами, створили атмосферу взаємної підтримки і вболівання один за одного.
У другій половині конкурсного дня учасники змагалися у випробуванні «ІКТ грамотність». Відомості двох конкурсних змагань, у розрізі кожної номінації, додаються.