Національно-патріотичне виховання учнів на уроках трудового навчання
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2016 рік, 27 січня на базі Сумського ОІППО відбулося засідання обласної школи молодого вчителя «Національно-патріотичне виховання учнів на уроках трудового навчання».
З вітальним словом до учасників заходу звернулася Удовиченко І.В. – проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, к.пед.н., доцент.
На заході були присутні представники Буринського, Глухівського, Кролевецького, Лебединського, Недригайлівського, Сумського, Тростянецького районів та м. Конотоп.
Давидова Ю.І., методист з організаційно-виховної та гурткової роботи Сумського ОІППО детально ознайомила учасників заходу зі змістом Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
Шкільний предмет трудове навчання (технології) має значні можливості у вихованні в учнів національно-патріотичних почуттів. Дієвим підґрунтям для такої виховної роботи можна вважати процес формування в учнів конкретного практичного досвіду з виготовлення предметів і речей, які пов’язані з народною культурою українців.
У творчій атмосфері та результативно пройшли майстер-класи Бузовської В.Ю., учителя Великочернеччинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Сумської районної ради «Технологія виготовлення виробів із національною символікою», «Оберіг для бійця» та Марущенка С.І., учителя Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 ім. Д. Турбіна м. Суми «Технологія виготовлення пічки «Сумчанка» та «якоря» для пошуку розтяжок».
Під час проведення «круглого» столу заслухано доповідь Кореневої І.В., методиста з трудового навчання Сумського ОІППО, з питань реалізації патріотичного виховання на уроках трудового навчання, специфіки виготовлення «пічок», «якорів» для пошуку розтяжок, маскувальних сіток, сумки для аптечок, рукавичок, сувенірів з патріотичною символікою тощо.
За результатами роботи семінару учасники отримали рекомендації методичного та практичного спрямування.