Шкільна освіта з підприємницьким тлом
Ризикова, прибуткова
Розвиває, реалізує, збагачує
Підприємливість – втілення задумів у життя
Здатність
Таким сенканом про підприємливість закінчилися спецкурсні заняття з теми «Особистісно орієнтоване навчання: шляхи реалізації» на курсах підвищення кваліфікації вчителів математики, фізики й інформатики загальноосвітніх навчальних закладів у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, які провела старший викладач кафедри педагогіки та інноваційних технологій Сударева Г.Ф.
А цьому передувала активна співпраця слухачів курсів у різноманітних інтеракціях, мета яких – надати змогу педагогам з’ясувати сутність особистісно орієнтованої освіти, діяльнісного і компетентнісного підходів; оцінити можливості шкільних предметів у запровадженні підприємницької освіти, а також розширити власні професійні можливості у реалізації польсько-українського проекту «Шкільна академія підприємництва».
Під час спецкурсу педагоги не тільки засвоїли ази підприємливості, але й у грі «Багатство» оцінили власні здібності до підприємницької діяльності. Завдяки імітації шкільного інтерактивного уроку збагатилися теоретичним і методичним арсеналом інтерактивних вправ, навчалися конструювати урок з підприємницьким тлом.
Наприкінці заняття слухачі висловили думку, що уроки, де підприємницьке тло інтегроване у зміст уроку, у методи навчання, навчають учнів бути успішними, кмітливими, творчо мислити, використовувати здобуті компетентності для оволодіння майбутньою професією, а також відчувати міцні зв’язки між школою та потребами сьогодення. Це є одним з багатьох шляхів реалізації особистісно, компетентнісно і діяльнісно орієнтованого навчання в школі. На наступних заняттях з методики математики, проведених старшім викладачем кафедри теорії і методики початкової та природничо-математичної освіти Синько Л.С., вчителі складали конспекти власних уроків підприємницького спрямування.
Активна співпраця надала слухачам курсів задоволення від спілкування з колегами та поштовх до подальшого професійного зростання.