Організаційне засідання творчої групи вчителів української мови та літератури
Значна увага в організації процесу мовно-літературної освіти має приділятися когнітивно-комунікативному методу навчання, що зумовлюється насамперед суспільними потребами: без належного розвитку навичок ефективного спілкування сьогодні неможливе повноцінне функціонування людини в соціумі, адже мова – це не лише засіб спілкування, формування, оформлення та існування думки, головне знаряддя соціалізації особистості, а й засіб самопізнання народу, заглиблення в його культуру.
Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО 15 жовтня 2015 року відбулося І (організаційне) засідання обласної творчої групи з проблеми «Формування когнітивної компетентності учнів на уроках української мови та літератури».
Керівником творчої групи Шерстюк Л.М., методистом української мови та літератури, була з акцентована увага на присутніх шляхах ефективної організації процесу навчання української мови та літератури в загальноосвітніх навчальних закладах щодо формування когнітивної компетентності.
Про особливості когнітивної сфери особистості розповіла Борцова М.В., старший викладачкафедри психології Сумського ОІППО.
Шеденко Н.В., учитель української мови та літератури Берестівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Липоводолинської районної ради поділилася досвідом використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури з метою формування когнітивної компетентності.
Члени творчої групи представили свої напрацювання з означеної вище проблеми, колективно обговорили напрямки і зміст роботи над проблемою, надали пропозиції щодо прийомів та методів когнітивного підходу до викладання предмета, обговорили передбачувані результати (проміжні, остаточні), обмінялися думками щодо подальшої роботи творчої групи, отримали пам’ятку.