Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання математики
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2015 рік, 30 вересня 2015 року у Сумській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 13 ім. А.С. Мачуленка відбулося заняття обласної школи молодого вчителя математики «Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання математики».
Методист математики Свєтлова Т.В. проаналізувала засоби інформаційно-комунікаційних технологій, наголосила на методичних аспектах ІКТ супроводу сучасного уроку математики, акцентувала увагу на використанні у навчальному процесі систем комп’ютерної математики, зокрема, систем динамічної математики та програм для роботи з функціями.
Методист інформатики Ященко В.В. ознайомила зі специфікою використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання на уроках математики.
Феденко О.В., учитель математики вищої категорії Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 ім. А.С. Мачуленка, провела майстер-клас «ІКТ супровід уроку математики», наголосила, що висока результативність уроку досягається не застосуванням окремого методичного прийому чи вдалим проведенням окремого етапу уроку, а за допомогою ретельно продуманої системи в роботі вчителя.
Молоді вчителі математики області мали змогу відвідати та проаналізувати урок у 6 класі «Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками» (учитель Феденко О.В.), з’ясувати форми реалізації національно-патріотичного виховання на даному уроці.
Практичний психолог Стеценко С.В. звернула увагу молодих спеціалістів на перші кроки професійного становлення, надала поради молодим учителям, провела психологічний тренінг «Стрес у педагогічній діяльності».
Під час заходу молоді вчителі математики Сумської області та міста Суми мали можливість розширити свої знання про сучасні засоби інформаційно-комунікаційних технологій, ознайомилися з найбільш поширеними комп’ютерними середовищами, які підтримують вивчення шкільної математики.
Молоді вчителі отримали для використання методичні рекомендації щодо використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання математики, дидактичні та електронні матеріали семінару.