Модернізація структури та змісту початкової освіти на засадах компетентнісного та комунікативного підходів
Реалізація нового Державного стандарту початкової загальної освіти, нові вимоги до формування ключових та предметних компетентностей школярів, проблеми виховання, швидкий розвиток прогресивних технологій навчання, нові досягнення вітчизняних і зарубіжних педагогів вимагають від учителів високої професійної майстерності, розвинених творчих здібностей, бажання до безперервної освіти. Актуальною у зв’язку з цим стала Всеукраїнська наукова практична конференція «Модернізація структури та змісту початкової освіти на засадах компетентнісного та комунікативного підходів», проведена 24-25 вересня 2015 року в м. Глухові за підтримки Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка.
З вітальним словом до присутніх звернувся Зінченко Володимир Павлович, к.пед.н., доцент, проректор з наукової роботи та міжнародних зв’язків Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка. У зверненні до учасників конференції відображалися історичні віхи розвитку підготовки вчителів початкової освіти в славетному закладі.
Концептуальним підходам до створення підручника з української мови для завершального етапу початкової освіти присвятив свій виступ Вашуленко Микола Самійлович, д.пед.н., професор, академік НАПН України.
На секційних засіданнях були розглянуті актуальні питання початкової освіти. На особливу увагу заслуговували майстер-класи та дискусії, які проводили науковці, практики та провідні спеціалісти.
У роботі конференції брала участь старший викладач кафедри методики початкової та природничо-математичної освіти, методист початкової освіти Сумського ОІППО Декунова З.В.