Щоденник інтенсиву. День третій.
Сьогодні ми спілкуємося із учасницею семінару – координатором проекту «Школи – партнери майбутнього», вчителем Сумської гімназії №1 Ольгою Дашкіною. За словами Ольги Володимирівни, найбільше запам’ятовується парна та групова робота. Ці форми можна легко використати у подальшій практиці безпосередньо в школі, при викладанні німецької мови, до того ж у різних класах.
Група постійно обговорює методичні аспекти використання тієї чи іншої форми на заняттях. Ігри та вправи на розширення словарного запасу, перегляд відео, обов’язкова робота з роздатковим друкованим матеріалом, аудіювання – це все, що є незамінним на сучасному уроці іноземної мови. Дуже цікавою і плідною є підготовка до екзамену – виконання тестових завдань. Учителі зізнаються, що відчувають втому від насиченості, але ця втома – приємна, бо такий об’єм корисної інформації за такий короткий час може отримати не кожен учитель.