Учити дітей живопису – насолода й спілкування
Малювання, як один із видів навчальної роботи, що учить дітей свідомо працювати на заняттях, виховує в них зосередженість, увагу; розвиває просторове мислення та уяву, дозволяє їм глибше зрозуміти красу і закономірності будови оточуючого світу.
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2015 рік 21 травня у Сумській дитячій художній школі ім. Михайла Лисенка методистом із образотворчого мистецтва Сєрих Ларисою Володимирівною була проведена обласна школа педагогічної майстерності «Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів у процесі виконання живопису».
Мета проведення школи – підвищити педагогічну майстерність учителів образотворчого мистецтва в процесі виконання живопису.
Учителі образотворчого мистецтва області, а це 26 фахівців, підвищили свої знання з предмету, проаналізували навчально-методичні основи виконання живопису; розвивали вміння, навички активізації пізнавальної діяльності учнів засобами проведення майстер-класів з живопису, творче бачення навколишнього світу та спроможність до творчої діяльності; ознайомились з нетрадиційними техніками образотворчого мистецтва та навчилися застосовувати їх на уроці для активізації пізнавальної діяльності учнів; набували навичок проведення майстер-класів.
Учасники обласної школи педагогічної майстерності із зацікавленістю виконували натюрморт та пейзаж різними живописними матеріалами (фронтальна робота). Майстер-класи проводили викладачі художньої школи Ярова Любов Петрівна та Борика Катерина Іванівна.