Обласна школа майбутнього учителя - методиста.
Згідно з річним планом роботи Сумського ОІППО на 2015 рік, 16 квітня на базі інституту проведено засідання обласної школи майбутнього учителя-методиста.
Метою заняття школи було допомогти вчителям:
1) систематизовано, послідовно викласти досліджувану педагогічну або методичну проблему;
2) удосконалити вміння опису власного педагогічного досвіду;
3) визначити об’єкт дослідження, який обрано для вивчення з урахуванням актуальності, новизни, теоретичної та практичної значущості, перспективності подальшого використання.
Згідно з чинним Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, педагогічні звання присвоюються педагогічним працівникам за певних умов. Зокрема, педагог для цього повинен мати власні методичні розробки. Нині методична розробка – це одна з найпоширеніших форм творчої діяльності вчителів.
У роботі школи взяли участь 50 педагогічних працівників, серед яких учителі, вихователі, музичні керівники, викладачі професійно-технічних навчальних закладів і вищих навчальних закладів ІІ-ІІІ рівня акредитації, керівники гуртків позашкільних навчальних закладів, практичні психологи з різних міст і районів області, які претендують на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «викладач-методист», «вихователь-методист», «керівник-гуртка-методист» у 2015-2016, 2016-2017 н.рр.
Відкрив засідання школи і висвітлив питання «Наукова новизна, практичне значення та результативність як складові власної методичної розробки вчителя» Медведєв І.А., в.о. ректора СОІППО, к.н. з держ. упр., доцент.
Опрацювала нормативно-правові документи щодо порядку присвоєння педагогічних звань зі слухачами школи Сукачова Н.М., методист з кадрових питань СОІППО.
У ході проведення засідання школи розглянуто питання:
-
Методична розробка як форма самостійної наукової діяльності педагога (Сударєва Г.Ф., старший викладач кафедри педагогіки та інноваційних технологій СОІППО)
-
Дотримання мовного режиму у методичних розробках претендентів на присвоєння педагогічних звань (Рудь О.М., доцент кафедри андрагогіки та корекційної освіти СОІППО, к.філолог.н)
-
Педагогічний тренінг «Від педагогічної ідеї – до практичної реалізації» провела Сєрих Л.В., доцент кафедри теорії та методики виховання СОІППО, к.пед.н.
Присутні педагоги мали можливість ознайомитись з власними методичними розробками педагогічних працівників області за матеріалами обласного кабінету ППД та індивідуально попрацювати з методистами навчально-методичного відділу післядипломної освіти СОІППО.
Кожен учасник по завершенню роботи школи отримав інструктивно-методичні рекомендації та електронні презентації виступів. Присутні педагоги висловили думку, що формат проведеного засідання школи сприятиме їх методичному зростанню та буде запорукою успішної підготовки власної методичної розробки.