Актуальні проблеми інклюзивної освіти
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної на 2015 рік на базі інституту 7 квітня 2015 року відбувся обласний науково-практичний семінар «Актуальні проблеми інклюзивної освіти» для учителів початкової ланки базових інклюзивних загальноосвітніх навчальних закладів.
Семінар складався з двох частин: теоретичної та практичної. У першій частині були висвітлені актуальні питання інклюзивного навчання: формування толерантного спілкування як умови гармонійного розвитку дитини в умовах інклюзивного навчання (завідуюча обласним центром практичної психології та соціальної роботи Сумського ОІППО Марухина І.В.); особливості психолого-педагогічного розвитку дітей з інтелектуальними вадами (старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО Борцова М.В.), особливості підбору і застосування методів навчання таких дітей (методист з інклюзивного навчання Сумського ОІППО Фурман О.О.). Особлива увага була приділена корекційній спрямованості уроку для дітей порушеннями інтелектуального розвитку.
У другій частині семінару завідувач лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО кандидат педагогічних наук Прядко Л.О. провела майстер-клас по реалізації корекційної спрямованості навчання на уроках в початковій школі.
Учасники семінару отримали методичні рекомендації по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, які навчаються на інклюзивній формі, а також інші інформаційні матеріали.