Участь у ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Науково-методичне забезпечення психолого-педагогічного моніторингу особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників»
17 березня 2015 року працівники Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Сагалаєва Н.В., завідувач навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та Барсук Н.О., методист відділу, взяли участь у ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Науково-методичне забезпечення психолого-педагогічного моніторингу особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників», яка відбулась у м. Київ (Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України).
Основними напрямами роботи конференції були:
-
теоретико-методологічні засади дослідження інтелектуальних властивостей особистості обдарованих старшокласників;
-
методологічні засади, принципи і підходи психолого-педагогічного моніторингу особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників;
-
методики вивчення розвитку особистості та інтелекту обдарованих школярів;
-
обґрунтування психолого-педагогічного інструментарію моніторингу особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників;
-
розробка статистичної системи оцінювання особистісних та інтелектуальних якостей обдарованої дитини;
-
духовність, інтелігентність, мудрість інтелектуально обдарованої особистості;
-
наступність в особистісному розвитку інтелектуальних властивостей особистості у підлітковому, юнацькому та молодому віці;
-
особистісно орієнтовані системи і технології роботи педагогічних працівників з особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників;
-
психологія професійного самовизначення інтелектуально обдарованих старшокласників.
Сагалаєва Н.В. та Барсук Н.О. презентували досвід інституту з проведення моніторингового дослідження щодо організації роботи з обдарованими учнями в загальноосвітніх навчальних закладах області.
Їх статтю «Покращення якості організації розвивального освітнього середовища для обдарованих учнів засобами моніторингу» було опубліковано у збірнику конференції. За результатами роботи конференції працівники отримали cертифікати учасників конференції.