Географи активно обмінюються досвідом роботи
Суспільство, яке дбає про своє майбутнє, має усвідомити колосальні можливості, привнесені новими інформаційними технологіями та навчитися грамотно їх застосовувати, у перше чергу, в освіті.
Саме з метою обміну досвідом використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на уроках географії, економіки та в позаурочній роботі, викладачі географії, економіки ВНЗ І-ІІ р.а., ДПТНЗ Сумської області – слухачі курсів підвищення кваліфікації, які навчаються за програмою «Інтел @ навчання для майбутнього», на чолі з проректором з науково-педагогічної роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Удовиченко Іриною Віталіївною, відвідали Сумську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів № 7 м. Суми.
Педагогічний практикум вирізнявся різноманітністю реалізованих заходів, зокрема, це:
-
презентація кабінету географії – переможця міського конкурсу «На кращий навчальний кабінет» (учитель географії вищої категорії Плющик Юлія Петрівна);
-
екскурсія до «музею грошей», що знаходиться в кабінеті географії (учитель економіки вищої категорії, учитель-методист Ткаченко Наталія Миколаївна);
-
фрагмент уроку географії (з використанням ІКТ) у 7-ому класі за темою «Політична карта Африки. Особливості населення» (учитель географії вищої категорії Плющик Юлія Петрівна);
-
фрагмент уроку з основ раціонального споживання (з використанням ІКТ) у 7-ому класі за темою «Електронні гроші та пластикові картки» (учитель економіки вищої категорії, учитель-методист Ткаченко Наталія Миколаївна);
-
фрагмент економічного турніру «Найбагатші та найщасливіші у світі: чому так вирізняються рейтинги?» (команда учнів 11-х класів «Concordia»).
Педагоги, під час експрес-семінару 10 грудня 2014 року, долучившись до жвавого обговорення актуальних питань шкільної економічної освіти, мали можливість висловити власні судження щодо економічної само ідентифікації; обмінятись досвідом використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії, економіки та в позаурочній роботі; отримати корисні поради за напрямом виявлення, підтримки, розвитку обдарованої учнівської молоді та особливостей створення середовища життєтворчості в навчальному закладі, як «платформи» для подальшого становлення творчої особистості в дорослому житті.