Останні новини

Українська ідентичність: проблеми й виклики

20141021 115733 resultМи, українці, – живий вогник

у сім’ї європейських народів,

діяльні співробітники

європейської цивілізаційної

праці (І. Франко).

Михайло Грушевський, 96 років тому, шукаючи відповідь на питання про українську ідентичність, у брошурі «Хто такі українці і чого вони хочуть» звертав увагу на такі чинники національної самоідентифікації як воля і свідомість, тобто діяльний вибір людини на користь належності/неналежності до українства.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День тринадцятий – останній.

13 resultНе зважаючи на те, що 23 жовтня – останній день занять у таборі «Ровесник», навчання було активним й плідним.

Свєтлова Т.В. з учнями розв’язували нерівності методом інтервалів та цікаві задачі для різних вікових категорій.

Третьякова О.В. з учнями розглядала питання України в планах Наполеона, охарактеризовували російсько-французьку війну. Говорили також про створення Кирило-Мефодіївського товариства та місце Т.Г. Шевченка в українському національному відродженні.

Юні інформатики з Іваненко Н.Е. спілкувались на тему інформаційної безпеки та інформації, що ми отримуємо з мережі Інтернет.

Попов В.Д. для учнів, що люблять географічні карти, запропонував розглянути перспективи розвитку економіки України в сучасних умовах та питання глобалізації світу.

Заняття в таборі вцілому вирізнялися нестандартністю їх проведення, були цікавими та різноплановими. Завдяки спільним зусиллям викладачів-працівників Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та учнів.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День дванадцятий.

12 resultПередостанній день занять у таборі «Ровесник» містив наступні заняття. Свєтлова Т.В. із поціновувачами математики розв’язувала задачі – логічні, комбіновані, а також за допомогою «Дерева можливих варіантів».

Луценко С.М. та Ніколаєнко С.П. провели історичний інтелектуальний турнір, у якому працювали експерти та різні вікові команди: «Патріот», «Єдина країна», «Дівчата». Розв’язували цікаві історичні задачі, складали історичні пазли, демонструючи уміння нестандартно мислити й використовувати власний досвід і фантазію.

Голубенко Т.С. з юними біологами провела комплексне заняття з учнями 9-11 класів з анатомії та фізіології людини, де обговорювали будову дихальної системи людини й гігієну дихання (під час перегляду презентації). Відповідали на запитання з теми.

Знавці української мови з Шерстюк Л.М. розглядали особливості складання тестування ЗНО, структуру та побудову тестових завдань, розв’язували завдання з мови та літератури.

«Рідна Сумщина» - крок до перемоги

головна resultСьогодні, 22 жовтня, юні знавці історичних подій, видатних земляків, пам’яток архітектури та природничо-заповідного фонду Сумщини зібрались у Сумському ОІППО щоб показати рівень своїх знань та визначити найкращого – переможця обласного освітнього проекту «Рідна Сумщина». Третій тур проекту (для переможців другого туру) в другій та третій вікових категоріях проходив у формі комп’ютерного тестування, що дало змогу одразу визначити переможців.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День одинадцятий.

11 result21 жовтня, у вівторок, заняття розпочались з математики. Свєтлова Т.В., об’єднавши учнів 8-11 класів, проводила універсальні заняття у вигляді математичної вікторини, обравши такі теми, що є цікавими і зрозумілими для дітей різних вікових категорій.

Метейко А.В. націлено займалась з учнями 11-х класів підготовкою до ЗНО, а саме – розв’язували задачі, писали рівняння реакцій, які ілюструють хімічні властивості окремих класів сполук.

Іваненко Н.Е. з учнями «інформатиками» вивчали програму Scratch, створювали власні проекти з побудовою алгоритмів дій.

Ситник А.Д. складала з учнями англійською діалоги на тему «Мої осінні канікули», повторювали теперішній, минулий, майбутній час та переглядали мультиплікаційні фільми англійською мовою, здійснювали творчий переклад.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO