Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Останні новини

Школа професійного розвитку «Insights into Foreign Language Learning: Streamlining Practices»

golovnaЗа ініціативи Сумського державного університету Навчально-наукового Інституту бізнес-технологій «УАБС» спільно з Сумським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти 22-23 лютого, 28-29 березня 2017 р. організовано та проведено школу професійного розвитку «Insights into Foreign Language Learning: Streamlining Practices» для слухачів курсів підвищення кваліфікації (учителі англійської мови), учителів англійської мови м. Суми та викладачів іноземних мов вищих навчальних закладів м. Суми.

Активна життєва позиція – запорука успіху

на головну resВ умовах становлення громадянського суспільства і правової держави, завданням закладів освіти є формування принципово нового, демократичного типу особистості, здатної до інновацій, управління власним життям і діяльністю, справами суспільства; готової розраховувати на власні сили; особистості, яка має активну життєву позицію.

Участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі

на головну resВідповідно до плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2017 рік, 29 березня у м. Київ відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Шляхи оптимізації взаємодії педагогів дошкільних навчальних закладів і батьків вихованців у реалізації проекту «Афлатот», участь у якому брала Міщенко Л.Б., методист з дошкільного виховання навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО.

ЩОДЕННИК ІV ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. ДЕНЬ ТРЕТІЙ

на головну res29 березня 2017 року, відповідно до програми Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій, на базі Інституту бізнес-технологій «УАБС» Сумського державного університету відбувся третій день ІV етапу змагань, який розпочався виконанням завдань ІІ туру олімпіади.

ЩОДЕННИК ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. ДЕНЬ ДРУГИЙ

на головну resСпільною нарадою учасників, оргкомітету, керівників команд в актовій Інституту бізнес-технологій «УАБС» Сумського державного університету залі розпочався другий день ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій.

ВСЕУКРАЇНСЬКА УЧНІВСЬКА ОЛІМПІАДА З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. ДЕНЬ ПЕРШИЙ

на головну res27 березня 2017 року, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 13.03.2017 № 365 «Про проведення ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2016-2017 навчальному році» та згідно з програмою заходів, у конгрес-центрі Інституту бізнес-технологій «УАБС» Сумського державного університету відбулось урочисте відкриття Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій, з метою участі в якій до Сумської області прибули 88 учнів навчальних закладів України у супроводі 30 педагогів.

У Сумах розпочався IV етап VІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій

golovna res27 березня у конгрес-центрі Інституту бізнес-технологій «УАБС» Сумського державного університету відбулося урочисте відкриття IV етапу VІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. До Сум з’їхались найсильніші учні-інформатики з усіх куточків України: 88 учасників з 26 команд, із яких 13 – з міських шкіл, 4 – із сільських шкіл та 71 зі спеціалізованих шкіл, а також команди м. Києва та Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка.

КРОССЕНС, ЯК ЗАСІБ ДЛЯ ТВОРЧОСТІ ПЕДАГОГА

DSC03168 res24 березня 2017 року на черговому засіданні методичної ради Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти була заслухана доповідь старшого викладача кафедри освітніх інноваційних Ніколаєнка Михайла Сергійовича, яка висвітлює одну із новітніх інформаційних технологій «Використання кроссенсу».

Учителі вчаться новій технології навчання учнів здоров’ю

1 resУпродовж двох тижнів ( 13-17 березня та 20-24 березня 2017 р.р.) у двох групах експрес-курсах вчителів основ здоров’я початкових класів відбулось навчання педагогів загальноосвітніх навчальних закладів за програмою «Методика викладання основ здоров’я на засадах розвитку життєвих навичок».

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545