Останні новини

Цифрова валіза соціального педагога: інструменти для ефективного дистанційного навчання

1Сучасні дистанційні технології відкривають для соціальних педагогів закладів освіти надзвичайні можливості, надають змогу розширити обсяг роботи та покращити якість послуг, що надаються учасникам освітнього процесу.

Практичні кейси STEM-освіти «Упровадження STEM-технологій в освітній процес: можливості та перспективи»

1У сучасному освітньому просторі STEM-технології відіграють важливу роль у формуванні компетентностей майбутнього. Саме цьому питанню був присвячений семінар директорів закладів загальної середньої та позашкільної освіти відповідно до плану реалізації ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту «Організаційні та науково-методичні умови створення STEM-центрів», у якому Сумська область бере активну участь.

МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

головнуВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2025 рік, 19 березня на базі Сумського ОІППО відбувся методичний (онлайн) порадник «Проєктування виробів в етностилі (практичний аспект)» для вчителів технологічної освітньої галузі.

ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ГРУПОВОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ, ЯКІ ОТРИМАЛИ ТРАВМАТИЧНИЙ ДОСВІД

1Вплив психотравмівних чинників, спричинених військовими діями,  відчуває все українське суспільство, а діти та підлітки – найбільш вразливий та чутливий прошарок суспільства. За цих умов психологічна підтримка дітей та підлітків  є важливою умовою їх успішного відновлення.

БІОЛОГІІЧНИЙ ІНТЕНСИВ

головнуВідповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 28.02.2025 № 387 «Про проведення ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2024/2025 навчальному році» ІV етап олімпіади з біології відбудеться в очному форматі, обов’язковим етапом якого є практичний тур.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO