Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи

Освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр

Кваліфікація – викладач університетів та вищих навчальних закладів

Форма навчання – денна, заочна

Термін навчання – 1 рік (денна форма), 2 роки (заочна форма)

Нормативна частина програми підготовки

  • Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні

  • Педагогічна та професійна психологія

  • Фізична культура та психофізіологічний тренінг

  • Моделювання діяльності фахівця

  • Моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця

  • Системний підхід у вищій освіті

  • Педагогічний контроль в системі освіти

  • Дидактичні системи у вищій освіті

  • Інформаційні технології в освіті

  • Соціальна та екологічна безпека діяльності

  • Практична підготовка та стажування

Вибіркова частина програми підготовки

  • Методологія науково-педагогічного дослідження

  • Академічна риторика

  • Культура фахової мови

  • Євроінтеграційна стратегія України

  • Порівняльна педагогіка

  • Психологія та етика педагогічного спілкування

  • Психологія особистісного росту педагога вищої школи

  • Психологічні проблеми виховання

  • Гендерна педагогіка

  • Педагогіка вищої школи

Випускники спеціальності можуть працювати:

  • викладачами вищих навчальних закладів,

  • методистами заочних шкіл і відділень,

  • науковими співробітниками,

  • керівниками підрозділів у сфері освіти та виробничого навчання,

  • інспекторами навчальних закладів,

  • службовцями в апаратах центральних та місцевих органів державної влади у галузі освіти.

Студенти отримують необхідні для роботи:

знання:

  • сутності процесів навчання й виховання у вищій школі, їх психолого-педагогічних основ;

  • шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;

  • дидактики навчальної дисципліни;

  • нових технологій навчання;

  • методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;

  • наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки;

уміння:

- проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;

- планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;

- забезпечувати міждисциплінарні зв’язки курсу з іншими дисциплінами;

- викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;

- відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;

- аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;

- організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;

- здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповідно до сучасних вимог;

- володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;

- здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.