№
|
Назва курсів
|
ПІП викладача
|
1
|
Особистісно-професійна компетентність педагога в умовах Нової української школи
|
Вознюк А.В.
|
2
|
Педагогіка партнерства: від взаємодії до конструктивної співпраці
|
Вознюк А.В.,
Гільова Л.Л.
|
3
|
Сучасні підходи в діяльності практичного психолога для успішного забезпечення освітнього процесу в умовах Нової української школи
|
Вознюк А.В.,
Чижиченко Н.М.,
Гільова Л.Л.,
Кулик Н.А.,
Василега О.Ю.
|
4
|
Інноваційні технології в роботі практичного психолога Нової української школи
|
Вознюк А.В.,
Чижиченко Н.М.,
Гільова Л.Л.,
Кулик Н.А.,
Василега О.Ю.
|
5
|
Врахування індивідуальних особливостей учнів - одна з умов створення комфортного освітнього середовища
|
Василега О.Ю.
|
6
|
Формування психолого-педагогічної готовності фахівців закладів освіти до професійної діяльності в умовах Нової української школи
|
Кулик Н.А.
|
7
|
Гіперактивні учні в Новій українській школі: освітній процес у розрізі інклюзивного навчання та особистісного потенціалу у сучасному просторі
|
Сидоренко І.В
|
8
|
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
|
Борцова М.В.
|
9
|
Психологія здоров’я та формування навичок самодопомоги у педагога
|
Чижиченко Н.М.,
Гільова Л.Л.
|
10
|
Основи та технології розвитку критичного мислення учнів Нової української школи
|
Панченко С.М. Храменок Л.О.
|
11
|
Професійне вигорання у педагогів та його профілактика
|
Чеканська Л.М.
|
12
|
Психологічний супровід Нової української школи
|
Марухина І.В.
|
13
|
Психолого-організаційний супровід суб’єктів освітнього процесу в закладах освіти (в рамках Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу»)
|
Вознюк А.В.
|
14
|
Особливості створення освітньо-розвивального середовища закладу освіти в умовах упровадження концепції Нової української школи (в рамках адаптації, апробації та впровадження курсу «Культура добросусідства»)
|
Вознюк А.В.
|
15
|
Сучасні педагогічні технології в умовах Нової української школи
|
Викладачі кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
|
16
|
Технології розвитку критичного мислення учнів
|
Викладачі кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
|
17
|
Компетентнісно орієнтована освіта як інструмент формування конкурентноспроможного випускника навчального закладу
|
Викладачі кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
|
18
|
Формування соціально-громадянської компетентності особистості засобом превентивного виховання в умовах Нової української школи
|
Викладачі кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
|
19
|
Технологія реалізації інклюзивної освіти
|
Прядко Л.О.
Клочко О.М.
|
20
|
Профілактика дитячої агресивності та жорстокості (булінгу) в освітньому середовищі
|
Єфремова Г.Л.
|
21
|
Сучасні технології формування навичок здорового способу життя серед дітей молодшого шкільного віку
|
Єфремова Г.Л.
|
22
|
Інноваційні технології подолання мовленнєвих порушень у дітей з особливими освітніми потребами
|
Прядко Л.О.
|
23
|
Розвиток професійної компетентності педагога: корпоративне навчання й авторська програма
|
Сєрих Л.В.
|
24
|
Основи формування соціальної і здоров’язбережувальної компетентності в учнів
|
Успенська В.М.
Коростіль Л.А.
|
25
|
Колективно-компетентнісна взаємодія учасників освітнього процесу
|
Удовиченко І.В.
|
26
|
Професійне зростання вчителя через власну науково-методичну діяльність
|
Коростіль Л.А.
|
27
|
Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі шкільної освіти
|
Успенська В.М.
Коростіль Л.А.
|
28
|
Здоров'я як особистий та освітній феномен
|
Успенська В.М.
Коростіль Л.А.
|
29
|
Розвиток інтелектуальної, творчої та загальнокультурної сфери учнів в умовах Нової української школи
|
Байдак Ю.В.
|
30
|
Організація проектної діяльності учнів в закладах загальної середньої освіти
|
Кода С.В.
|
31
|
Розвиток фахової компетентність учителів фізики і математики в умовах Нової української школи
|
Кода С.В.
|
32
|
Формування компетентностей учнів у шкільному курсі фізики, математики, астрономії
|
Кода С.В.
|
33
|
Актуальні питання професійної діяльності вчителів математики, фізики і астрономії старшої школи в умовах Нової української школи
|
Кода С.В.
|
34
|
Формування компетентностей учнів у шкільному курсі біології, біології та екології, природознавства
|
Успенська В.М.
|
35
|
Розв’язок розрахункових задач з хімії
|
Коростіль Л.А.
|
36
|
Сучасні підходи роботи вчителя при викладанні хімії
|
Коростіль Л.А.
|
37
|
Здоровий спосіб життя, репродуктивне здоров’я і відповідальна поведінка учнівської молоді в освітній діяльності вчителів основ здоров’я
|
Коростіль Л.А.,
Успенська В.М.
|
38
|
Природничо-географічна освіта в контексті вимог Нової української школи
|
Удовиченко І.В.
|
39
|
Освітня галузь «Мистецтво» в контексті Нової української школи
|
Сєрих Л.В.
|
40
|
Підвищення фахової компетентності вчителів образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва в умовах «Нової української школи»
|
Сєрих Л.В.
|
41
|
Компетентнісний підхід змісту освітньої галузі «Мистецтво» в початковій школі
|
Сєрих Л.В.
|
42
|
Упровадження декоративно-ужиткового мистецтва в освітній процес трудового навчання і образотворчого мистецтва
|
Сєрих Л.В.
Крот Г.В.
|
43
|
Технологічна компетентність учителя, трудового навчання, предмету «Технології»
|
Крот Г.В.
|
44
|
Проектно-технологічна діяльність на уроках трудового навчання
|
Крот Г.В.
|
45
|
Методика викладання футболу в закладах загальної середньої освіти
|
Деменков Д.В.
|
46
|
Сучасні підходи до організації та проведення уроків фізичної культури в умовах Нової української школи
|
Деменков Д.В.
Оксьом П.М.
|
47
|
Сучасні підходи до методики викладання предмета «Захист Вітчизни»
|
Деменков Д.В.
Оксьом П.М.
|
48
|
Розвиток критичного мислення молодшого школяра в контексті Нової української школи
|
Декунова З.В.
Лавська А.М.
|
49
|
Особливості інтегрованого навчання молодших школярів в умовах Нової української школи
|
Декунова З.В.
Лавська А.М.
|
50
|
Компетентнісний підхід змісту початкової освіти у вимірі сьогодення
|
Декунова З.В.
Лавська А.М.
|
51
|
Проведення нетрадиційних уроків з музичного мистецтва, хореографії та вокально-театральних дисциплін
|
Байдак Ю.В.
|
52
|
Інноваційне освітнє середовище закладу освіти як умова індивідуального розвитку та самореалізації здобувачів освіти.
|
Кириченко О.М.
|
53
|
Розвиток життєвих компетентностей здобувачів освіти в умовах сучасного навчального закладу.
|
Кириченко О.М.
|
54
|
Реалізація спільних інноваційно-освітніх проектів, спрямованих на розвиток потенціалу закладів-партнерів України та країн-партнерів.
|
Кириченко О.М.
|
55
|
Використання інтерактивних дошок в освітньому процесі
|
Викладачі
кафедри освітніх та інформаційних технологій
|
56
|
Інформаційно-цифрова компетентність педагога: реалізація освітнього процесу
|
Викладачі
кафедри освітніх та інформаційних технологій
|
57
|
Медіаграмотність учасників освітнього процесу
|
Викладачі
кафедри освітніх та інформаційних технологій
|
58
|
Microsoft Office 365 в закладах освіти
|
Викладачі
кафедри освітніх та інформаційних технологій
|
59
|
Нові додатки Google для освітнього процесу
|
Викладачі
кафедри освітніх та інформаційних технологій
|
60
|
Актуальні питання викладання інформатики в умовах Нової української школи
|
Викладачі
кафедри освітніх та інформаційних технологій
|
61
|
Алгоритмізація та програмування
|
Викладачі
кафедри освітніх та інформаційних технологій
|
62
|
Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику
|
Петрова Л.Г.
|
63
|
Дорожні карти Нової української школи
|
Жук М.В.
|
64
|
Дорожні карти Нової української школи (2 рік)
|
Жук М.В.
|
65
|
Розвиток креативної компетентності педагогічних працівників у системі неперервної освіти (практикум, тренінг)
|
Дудко Н.В.
|
66
|
Нова українська школа: правове забезпечення учасників освітнього процесу
|
Крамаренко Л.Д. Гапон А.В.
|
67
|
Нормативно правова підтримка освітньої діяльності навчального закладу в умовах реформування освіти
|
Гапон А.В.
Крамаренко Л.Д.
|
68
|
Наскрізна змістова лінія нової української школи «Громадянська відповідальність»: 5 кроків до успішної реалізації
|
Ніколаєнко С.П., Луценко С.М.
|
69
|
Демократизація та партнерство навчальних закладів в умовах Нової української школи
|
Ніколаєнко С.П., Луценко С.М.
|
70
|
Формування учня як громадянина, патріота, новатора та успішної особистості в умовах освітньої реформи
|
Стукалова Т.Г.
|
71
|
Громадянська освіта в контексті Нової української школи
|
Драновська С.В.
|
72
|
Специфіка викладання історії та суспільних дисциплін в умовах Нової української школи
|
Драновська С.В.
|
73
|
Методологічні основи викладання української мови та літератури в Новій українській школі: концептуальні положення, специфіка, інструментарій
|
Логвиненко Ю.В., Мазуренко В.О.
|
74
|
Методичні родзинки викладання предметів гуманітарного циклу в Новій українській школі.
|
Логвиненко Ю.В., Мазуренко В.О.
|
75
|
Інноваційні методи навчання й менеджменту: новітні світові та українські практики
|
Мазуренко В.О., Логвиненко Ю.В
|
76
|
Українське письменство в стилях, течіях, школах та мікропортретах художніх творів
|
П’ятаченко Ю.В.
|
77
|
Музей у закладі освіти та основи музейної педагогіки
|
П’ятаченко Ю.В
|
78
|
Формування мовної та літературної компетенції учнів на засадах Концепції Нової української школи
|
Чхайло Л.М.
|
79
|
Актуальні питання викладання зарубіжної літератури та російської мови в умовах нової української школи
|
Чхайло Л.М.
|
80
|
Формування мовленнєвої компетенції учнів при вивченні іноземної мови в умовах Нової української школи
|
Клюніна Н.В.,
Скирта В.С.
|
81
|
Актуальні питання викладання іноземної мови в умовах Нової української школи
|
Клюніна Н.В.
|