Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

Останні новини

ПРЕС-АНОНС

вкл. .

 ЗВЗ 4 по 12 квітня 2019 року в м.Суми пройде ІІІ (заключний) тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» у номінації «Захист Вітчизни».

СВІТ ДИТЯЧИХ ПРОБЛЕМ ТА ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ СПРАВИТИСЯ З НИМИ НАЙБІЛЬШ ЗРУЧНИМ ДЛЯ ЇЇ ПСИХІКИ СПОСОБОМ

вкл. .

golovna resultПрактичних психологів інтернатних закладів Сумщини навчали використовувати арт-методи в роботі з дітьми. Арт-методи дозволяють опрацювати будь-які психотравмуючі ситуації: нерозуміння близьких, їх холодність або гіперопіку, горе, втрату, тяжку хворобу, втрату довіри до світу. Вони допомагають зрозуміти свій внутрішній світ, усвідомити власний потенціал і оцінити можливість змін. У роботі з дітьми важливо використовувати гнучкі форми психокорекції, арт-методи надають дитині можливість програвати, переживати, усвідомлювати конфліктну ситуацію, яку-небудь проблему найбільш зручним для її психіки способом.

Семінар-тренінг з використання посібників здоров’яспрямованого змісту під егідою ЮНЕСКО

вкл. .

golovna resultБлагодійний Фонд «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за підтримки Інституту ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіти (ІІТО ЮНЕСКО) та Міжнародної федерації планування сім’ї / IPPF сприяли продуктивній зустрічі вчителів біології та основ здоров’я Сумщини на семінарі-тренінгу 21-22 березня 2019 року. Тема заходу – використання посібника для тренера «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді» та посібника для проведення інтерактивних занять «Здоров’я молоді та його складові». Тренери – доценти кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидати педагогічних наук Валентина Успенська та Лідія Коростіль.

Відбувся II етап пробного ЗНО

вкл. .

1508825265 zno 123 березня 2019 року Харківським регіональним центром оцінювання якості освіти було проведено пробне зовнішнє незалежне оцінювання з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, німецької, французької та іспанської мов у 6 округах Сумської області – м. Глухів, м. Конотоп, м. Охтирка, м. Ромни, м. Суми та м. Шостка.

Нова освіта – співпраця чи відчуження?

вкл. .

Head«Нова освіта – співпраця чи відчуження?» Під таким гаслом розпочалася міні-EdCamp (не)конференція 23 березня 2019 року в Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, який разом з громадською організацією  «Біоетика» виступили організаторами заходу.

Особливості упровадження авторської технології з фізичного виховання «Школа розумного руху»

вкл. .

головну result21.03.2019 на базі Конотопського   закладу   дошкільної  освіти (ясла - садок) № 3 «Теремок» Конотопської міської ради відбулася  авторська творча майстерня  Аксьонової О.П.  за темою «Особливості упровадження авторської технології з фізичного виховання «Школа розумного руху» з дітьми дошкільного віку».

Забезпечення процесу наступності закладу дошкільної освіти – початкової школи в умовах реформування освіти

вкл. .

 resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 19 березня, на базі Великописарівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка» Великописарівскої селищної ради відбувся дидактико-педагогічний колоквіум з питання «Забезпечення процесу наступності закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах реформування освіти».

ЯК ПЕДАГОГУ ЗАХИСТИТИСЬ ВІД ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ

вкл. .

вигоранняВисока емоційна напруженість професійної діяльності педагога, нестандартність педагогічних ситуацій, відповідальність і складність праці збільшують ризик розвитку синдрому «професійного вигорання». Методи гармонізації психофізичного стану педагога, питання збереження психічного здоров’я розглядали в рамках обласного семінару.

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАСТУПНОСТІ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ

вкл. .

12 rezultНаступність – одна з обов’язкових вимог Державного стандарту початкової освіти, необхідна для здійснення неперервності процесу здобуття освіти. Питання створення психологічних умов, які сприяли б безболісному переходу старшого дошкільника до навчання в початковій школі розглядали в рамках обласного семінару-практикуму практичні психологи закладів дошкільної освіти Сумщини.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new