Останні новини

Щоденник зміни у «Ровеснику». День дванадцятий.

вкл. .

12 resultПередостанній день занять у таборі «Ровесник» містив наступні заняття. Свєтлова Т.В. із поціновувачами математики розв’язувала задачі – логічні, комбіновані, а також за допомогою «Дерева можливих варіантів».

Луценко С.М. та Ніколаєнко С.П. провели історичний інтелектуальний турнір, у якому працювали експерти та різні вікові команди: «Патріот», «Єдина країна», «Дівчата». Розв’язували цікаві історичні задачі, складали історичні пазли, демонструючи уміння нестандартно мислити й використовувати власний досвід і фантазію.

Голубенко Т.С. з юними біологами провела комплексне заняття з учнями 9-11 класів з анатомії та фізіології людини, де обговорювали будову дихальної системи людини й гігієну дихання (під час перегляду презентації). Відповідали на запитання з теми.

Знавці української мови з Шерстюк Л.М. розглядали особливості складання тестування ЗНО, структуру та побудову тестових завдань, розв’язували завдання з мови та літератури.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День одинадцятий.

вкл. .

11 result21 жовтня, у вівторок, заняття розпочались з математики. Свєтлова Т.В., об’єднавши учнів 8-11 класів, проводила універсальні заняття у вигляді математичної вікторини, обравши такі теми, що є цікавими і зрозумілими для дітей різних вікових категорій.

Метейко А.В. націлено займалась з учнями 11-х класів підготовкою до ЗНО, а саме – розв’язували задачі, писали рівняння реакцій, які ілюструють хімічні властивості окремих класів сполук.

Іваненко Н.Е. з учнями «інформатиками» вивчали програму Scratch, створювали власні проекти з побудовою алгоритмів дій.

Ситник А.Д. складала з учнями англійською діалоги на тему «Мої осінні канікули», повторювали теперішній, минулий, майбутній час та переглядали мультиплікаційні фільми англійською мовою, здійснювали творчий переклад.

«Рідна Сумщина» - крок до перемоги

вкл. .

головна resultСьогодні, 22 жовтня, юні знавці історичних подій, видатних земляків, пам’яток архітектури та природничо-заповідного фонду Сумщини зібрались у Сумському ОІППО щоб показати рівень своїх знань та визначити найкращого – переможця обласного освітнього проекту «Рідна Сумщина». Третій тур проекту (для переможців другого туру) в другій та третій вікових категоріях проходив у формі комп’ютерного тестування, що дало змогу одразу визначити переможців.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День десятий.

вкл. .

DSC02584 resultДекаду провчились учні області в таборі «Ровесник» і не зважаючи на те, що інші вже відпочивають на канікулах, зміна продовжує займатись. Десятий день навчання розпочався з фізики та математики. Н.М. Сукачова продовжила розв’язувати з 8-ми класами раціональні рівняння, а з 9-ми –властивості функцій. В.М. Карпуша розповідала про особливості струму в рідинах, пояснювала закони Ньютона.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День дев’ятий.

вкл. .

 9Тепла п’ятниця, 17 жовтня, у таборі «Ровесник» удалася плідною на знання та емоції. Учасниками лінгвістичної вікторини були учні 8-х класів, із Л.М. Шерстюк вони за короткий період занять встигли: поглибити знання з історії письма, фонетики, орфоепії, лексикології, фразеології, морфології, словотвору, синтаксису й пунктуації. Дев’ятикласники проводили лінгвістичні спостереження, розширювали свої світоглядні обрії.

Кредитно-модульна система організації навчального процесу

вкл. .

 resultЗ 2011 року в Сумському ОІППО підвищення кваліфікації вчителів історії і суспільствознавства здійснюється за кредитно-модульною формою навчання. Кредитно-модульна система організації навчального процесу— це модель організації навчального процесу, яка ґрунтується на поєднанні модульних технологій навчання та залікових освітніх одиниць (залікових кредитів). Метою кредитно-модульною форми навчання є забезпечення безперервної післядипломної освіти, максимальна індивідуалізація підвищення професійного рівня педагогічних працівників на основі впровадження сучасних технологій навчання.

Круглий стіл «Нормативно-правове забезпечення діяльності керівників ЗНЗ»

вкл. .

головна resultНауково-педагогічні працівники Сумського ОІППО дбають не лише про надання теоретичного комплексу знань, а й про практичне їх впровадження у робочий процес. Щоб зробити процес управління закладом аналітичним, продуманим та прогностичним не достатньо лише теоретичного підґрунтя. Кафедрою державного управління розроблений комплекс заходів, що допоможе керівнику саме на практичному рівні.

Навчання вчителів області за програмою санітарних інструкторів, військово-медичної підготовки в ЗНЗ

вкл. .

SAM 1161 resultОсвіта України динамічна, у своєму розвитку відповідає реаліям сьогодення досить швидко. Так, післядипломна освіта педагогів, що має на меті безперервний розвиток особистості вчителя, мобільно реагує на освітні запити.

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 19.09.2014 р. № 1/9-476 «Щодо запровадження підготовки вчителів за програмою санітарних інструкторів, військово-медичної підготовки в загальноосвітніх навчальних закладах» у Сумському ОІППО розроблено навчально-тематичний план експрес-курсів та здійснено перший набір на них з числа педагогів області.

Щоденник зміни у «Ровеснику». День восьмий.

вкл. .

golovna  8

Восьмий день занять розпочався знайомством учнів 8 та 9 класів з новим викладачем – А.Д. Ситник: діти розповідали про себе, про життя і захоплення англійською мовою. Продовжили – читанням текстів і складанням питань різних типів по заданому тексту, розкривали задану тему, писали твір за темою. Анна Дмитрівна була приємно вражена рівнем знань учнів, об’ємами написаних творів.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new