Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

Goethe-Institut у Сумському ОІППО – крок до нової якості викладання іноземної мови

вкл. .

golovnaСтрімкий розвиток євроінтеграційних процесів в Україні ще раз доводить значимість вивчення іноземних мов учнями наших шкіл, і більше того – однієї мови стає замало. Інновації, запропоновані Міністерством освіти і науки України, що стосуються обов’язкового вивчення двох іноземних мов не були позитивно сприйняті всіма учасниками навчального процесу. Педагогічний загал виявився не готовим до якісного надання освітніх послуг з вивчення другої іноземної мови. У свою чергу учнівська спільнота була не однозначною у своїх міркуваннях щодо ще однієї мови, віддаючи їй другорядну роль.

Як же зробити процес навчання іноземній мов захопливим і цікавим, стимулюючим до самоосвіти і саморозвитку? Як вчителю розвити активну мотивацію? На ці й інші питання шукають відповідь учасники методико-дидактичного семінару, учителі німецької мови Сумської області. П’ятиденний захід проводить Goethe-Institut в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України.

Не зважаючи на те, що розпочався семінар у вихідний – 8 листопада, день виявився досить плідним на отримані знання, вміння та емоції.

Мультиплікатор заходу – пані Вікторія Щербакова захопила своїм ентузіазмом й активністю усіх учасників, ні один учитель не залишився осторонь від інтерактивного насиченого навчання. На кінець першого дня усі наявні дошки в аудиторії були заповнені різнокольоровими листками з практичними завданнями, а учасники – втомлені й щасливі водночас ділились лише позитивним емоціями.

Продовжили роботу 9 листопада, і знову із самісінького ранку в активних вправах, задіявши фантазію та ентузіазм, працювали як над собою, так і над формами роботи з учнями.

Теми семінару, який триватиме до 12 листопада включно, наступні: «Країнознавчий аспект на заняттях німецької мови», «Особливості планування занять» та «Підготовка учнів до іспитів на рівнях А1-В2».

Учасники семінару одноголосно погоджуються в одному – захід викликає неймовірний захват! Це могутній поштовх для поліпшення роботи на місцях – у школах. І для кожного, звичайно, інноваційний професійний прорив.

Тож слідкуватимемо за колегами і надалі, а усі події, що відбуваються на семінарі висвітлюватимемо на нашому сайті.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new