Наказ ДОН СОДА від 10.02.2020 №71-ОД Про підсумки фінального етапу  другого  (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 10.01.2020 №12-ОД  Про підсумки відбіркового етапу другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 10.01.2020 №13-ОД Про внесення змін до наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 02.12.2019 № 775-ОД «Про проведення другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 18.12.2019 №801-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2019/2020 навчальному році 

Наказ ДОН СОДА від 02.12.2019 №775-ОД Про проведення другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Семінар-навчання переможців другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2020»

вкл. .

головнуЛогічним продовженням регіонального туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» став семінар-навчання переможців другого туру у 5-ти номінаціях («Історія», «Хімія», «Зарубіжна література», «Образотворче мистецтво», «Початкова освіта»), який було реалізовано 13 лютого 2020 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, з метою підготовки вчителів для участі у третьому (заключному) турі конкурсу.

Відкрила захід Удовиченко І.В., проректор з науково-педагогічної та методичної роботи Сумського ОІППО, доктор педагогічних наук, доцент, ознайомивши учасників із планом роботи семінару-навчання та акцентувавши увагу на організаційних аспектах третього туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020», умовах його проведення. Актуальним для учасників було розкриття Удовиченко І.В. питання науково-педагогічних аспектів розуміння змісту понять «методологія», «методика» та деталізація складових методологічного й методичного глосарію. У продовження цієї теми, з метою активізації пізнавального інтересу присутніх, Удовиченко І.В. охарактеризувала моделі навчання, інтерактивні та інноваційні технології навчання, зупинившись на класифікаціях методів навчання, деталізувавши інформацію про прийоми, форми, засоби навчання.

Коростіль Л.А., доцент кафедри теорії та методики змісту освіти Сумського ОІППО, кандидат педагогічних наук, провела з учителями міні-тренінг із реалізації інтерактивних технологій навчання. Учасники заходу мали змогу  не тільки актуалізувати та поглибити свої знання з цього питання, а й проілюструвати власні вміння з практичного їх застосування.

Сердюк О.П., методист з музики та естетичних дисциплін навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, у своєму виступі розповіла про вимоги до розробки навчального проєкту, акцентуючи увагу на актуальності цього виду діяльності,  детально зупинилася на  важливості постановки проблеми, висуненні гіпотез, плануванні проектної діяльності.  

Шамунова К.В., методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, акцентувала увагу вчителів на вимогах щодо сучасного уроку, у контексті компетентнісного підходу (структура уроку, добір методів, прийомів, засобів навчання, відповідно до мети і завдань уроку), наголосила на важливості своєчасного конструювання уроку.

Чхайло Л.М., методист із зарубіжної літератури та мов національних меншин навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила присутніх із вимогами щодо проведення майстер-класу як ефективної форми презентації власного педагогічного досвіду. Доповідач акцентувала увагу на основному принципі майстер-класу «Я знаю як це робити і навчу Вас», зупинилася на елементах учительської майстерності, орієнтовних критеріях якості підготовки майстер-класу.

Лобко Н.В., доцент кафедри конституційного права, теорії історії держави і права СумДУ, кандидат історичних наук, під час виступу зупинилася на вимогах до проведення практичної роботи; зосередила увагу присутніх на тому, що цей вид роботи сприяє розвитку пізнавальних здібностей, самостійності учнів, формуванню в них умінь і навичок, необхідних для майбутнього життя й самоосвіти, розвитку спостержливості. Більш детально Лобко Н.В. розкрила питання специфіки побудови ментальних карт, охарактеризувавши їх місце в освітньому процесі.

Жук М.В., завідувач кафедри соціально-гуманітарної освіти Сумського ОІППО, кандидат філософських наук, у своєму виступі мотивував учасників заходу до ознайомлення з досвідом закордонних учителів, які працюють над спорідненою темою, порадив інтернет-джерела для розширення знань сучасних освітніх світових трендів.

Після розгляду тематичних питань учителі працювали за номінаціями з методистами:

  • Третьяковою О.В. («Історія»);
  • Метейко А.В. («Хімія»);
  • Чхайло Л.М. («Зарубіжна література»);
  • Сердюк О.П. («Образотворче мистецтво»);
  • Шамуновою К.В. («Початкова освіта»).

Наступний третій (заключний) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» відбудеться навесні 2020 року в 5-ти областях України:

  • Дніпропетровська обл. («Історія»);
  • Чернівецька обл. («Хімія»);
  • Рівненська обл. («Зарубіжна література»);
  • Львівська обл. («Образотворче мистецтво»);
  • Київська обл. («Початкова освіта»).

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new