Щоб у роботі мати успіхи помітні, освоюєм стратегії новітні!

вкл. .

15 rezultУ період з 20 вересня по 21 грудня 2019 року в Сумській області відбулося навчання 527 учителів початкової школи, які у 2021-2022 н.р. упроваджуватимуть Державний стандарт початкової освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа».

 

На базі КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (ректор Ю.О.Нікітін) та 15 закладів загальної середньої освіти Сумщини: Білопільський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 5 ім. А.С. Макаренка (директор Колесникова Н. М.); Буринська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Ю.М. Лавошника  Буринської міської ради (директор Дерев’янченко М. Ю.); Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Глухівської міської ради (директор Юдіна О. О.); Конотопська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3 (директор Карпенко І. М.); Краснопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Краснопільської районної ради (т.в.о. директора Лебеденко Л. В.); Кролевецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Кролевецької міської ради (директор Мінінков С. А.); Лебединська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Лебединської міської ради (директор Нездоймишапка Т. М.); Охтирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Охтирської міської ради (директор Ситнік  Т. М.); Районний методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації (завідувач Гавриленко Н. М.); Ямпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Ямпільської районної ради (директор Іллютченко Л. Г.); Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Степанівської селищної ради Сумського району (директор Бузовська Н. М.); Роменська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Роменської міської ради (директор Федько С. В.); Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27, м.Суми, (директор Плотницька О. Ф.); Комунальна установа Сумська спеціалізована школа  І ступеня № 30 «Унікум» Сумської міської ради (директор Сопіна Л. М.); Комунальна організація (установа, заклад) «Шосткинська спеціалізована школа І ступеня № 13 Шосткинської міської ради Сумської області» (директор Балицька В. А.) пройшло навчання 20 груп педагогів.

 Мета навчання: через залучення до практичної діяльності ознайомити учасників з особливостями організації освітнього процесу в умовах НУШ, з сучасними методиками навчання і виховання здобувачів освіти; продемонструвати особливості організації освітнього середовища на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів та принципів «педагогіки партнерства»; сформувати в учителів необхідність створювати освітнє середовище, яке орієнтоване на дитину.

Програма навчання була спрямована на формування професійних компетентностей  педагогів з основних питань початкової освіти, а саме: теоретичні засади Нової української школи, роль учителя в контексті сучасних змін, особливості психічних і пізнавальних процесів дитини 6-7-річного віку, чинники якісної початкової освіти. Учителі поглибили знання про головні компоненти Нової української школи: дитиноцентризм, компетентнісний, особистісно зорієнтований і діяльнісний підходи, Державний стандарт початкової освіти, типові освітні програми, особливості організації ефективного і безпечного освітнього середовища. Тренінгові заняття дали можливість практично відпрацювати методику проведення «Ранкових зустрічей», технологію формування навичок критичного мислення, основи інтеграції, тематичний і діяльнісний підходи, особливості викладання навчальних предметів/інтегрованого курсу «Я досліджую світ», формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання, методику компетентнісного навчання «Шість цеглинок», формувальне оцінювання, основи інклюзивної освіти тощо.

Під час навчання досвідчені тренери та тренери-педагоги (Декунова З.В., Лавська А.М., Юрченко О.М., Столярчук М.В., Дзюба Н.В., Волошенко Н.О., Терещенко Н.А., Штацька Л.В., Бірюк Л.Г., Арнаутова Н.О., Босак Н.Є., Шрамко Л.В., Ягупа І.Д., Бойко О.В., Мельник О.М., Чернишова Н.Г., Дука О.А., Бендюг А.І.,Ягодзинська Н.Ю.) звертали увагу на новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації дитини в суспільстві; орієнтували педагогів будувати освітній процес, спираючись на потреби учня, дитиноцентризм; створювати умови для наскрізного процесу виховання, який формує загальнолюдські цінності.

Упродовж спільної роботи вчителі підвищили свою фахову майстерність, набули нових знань та вмінь, представили власні напрацювання та ідеї щодо  роботи по-новому. По завершенню навчання педагоги отримали  методичні матеріалами та сертифікати. Сповнені фахових знань, позитиву, оптимізму, творчості й відповідальності за свою місію, з вірою в Нову українську школу учасники тренінгу завершили навчання.

Упевнені, що все побачене та почуте під час навчання допоможе нашим колегам у втіленні творчих педагогічних планів та задумів.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new