PISA­-2018: результати України

PISA 20184–5 грудня 2019 року Українським центром оцінювання якості освіти, спільно з Міністерством освіти і науки України, за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», UNICEF в Україні, ГО «Освіторія», було проведено VІ Міжнародну науково-методичну конференцію «Освітні оцінювання 2019. Здобутки й виклики на шляху забезпечення якості освіти», за участю міжнародних і вітчизняних експертів, яка проводилася з метою актуалізації результатів міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018, загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти, стратегії розвитку освітніх оцінювань у сфері загальної середньої освіти, в якій від Сумської області брала участь Остапенко О.І., завідувач навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

На заході було представлено основні результати України в PISA-2018, зокрема інформацію про успішність українських 15-річних підлітків, які у квітні-травні 2018 року складали 2-годиннний тест із читання, математики й природничо-наукових дисциплін, а також проаналізовано результати моніторингового дослідження якості початкової освіти.

Спікерами заходу стали провідні стейкхолдери – міжнародні й вітчизняні фахівці в галузі освіти, які прокоментували статистику дослідження в світі, відповіли на запитання щодо корисності дослідження, унікальності програми та якою буде освіта в Україні в найближчі роки.

На пленарному засіданні виступила міністерка освіти і науки України Ганна Новосад, яка наголосила, що результати PISA-2018 стануть відправною точкою для вимірювання змін у шкільній освіті, дадуть ґрунтовне розуміння того, що саме потрібно покращити у базовій школі. Унікальність цього дослідження, за словами міністерки, у тому, що оцінюється не база знань, а вміння застосовувати їх на практиці: «Ми зможемо побачити позицію нашої освітньої системи, поглянути на наші слабкі та сильні сторони. Важливо, що це дослідження покаже якість нашої школи, якої ще не торкнулась освітня реформа».

Лілія Гриневич, проректорка Київського університету імені Бориса Грінченка, розповіла про мету дослідження та створення умов для оволодіння громадянами компетентностями, необхідними для реалізації власного потенціалу, формування позитивного ставлення до світу, застосовування своїх знань, вмінь, навичок задля покращення власного життя та життя своєї спільноти, вчитися не заради школи, а для життя.

На секційних засіданнях обговорювалися теоретико-методичні засади та актуальні освітні технології особистісно-професійного розвитку вчителя, принципи та технології педагогіки партнерства, сучасні підходи до організації системних взаємозв’язків зі стейкхолдерами у галузі освіти, використання нових ІТ-технологій для особистісно-професійного розвитку вчителя сучасної школи, проблеми реалізації компетентнісного підходу тощо.

Робота, у межах циклу PISA-2018, не завершується. Навпаки, змістовна робота тільки починається – робота з удосконалення вітчизняної системи освіти на компетентнісних засадах і принципах рівних можливостей для всіх учнів.

Матеріали конференції http://testportal.gov.ua/vi-mizhnarodna-konferentsiya-ea-2019/.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO