Поєднання традицій та інновацій – основа успішного розвитку науки

IMG 20191205 102634 result5 грудня 2019 року в Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулась VI Міжнародна науково-практична конференція «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка», яка об’єднала учасників із України, Сполучених Штатів Америки, Німеччини, Польщі, Казахстану та інших країн світу.

Співорганізаторами конференції стали: Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (Київ, Україна), Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка (Суми, Україна), Запорізький національний університет (Запоріжжя, Україна), Казахський національний університет імені аль-Фарабі (Алмати, Казахстан), Узбекський науково-дослідницький інститут педагогічних наук імені Т. Н. Кари Ніязі (Ташкент, Узбекистан), Телавський державний університет імені Якоба Гогебашвілі (Телаві, Грузія), Гданська вища гуманістична школа (Польща).

Модератором конференції виступила завідувач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту, член-кореспондент Академії міжнародного співробітництва з креативної педагогіки, кандидат педагогічних наук, доцент О. В. Зосименко.

На пленарному засіданні особливе пожвавлення викликала скайп-конференція, проведена за участі члена європейської професійної психотерапевтичної ліги, директора компанії «DMA Medhilfe», керівника психологічного центру «Ключ до себе» В. В. Дарвіш, яка висвітлила питання функціонування сучасної гімназії в Німеччині.

Використанням інтерактивних методів навчання, високим ступенем активності та групової взаємодії, самостійністю учасників, актуалізацією їхнього досвіду й особистісних переживань позначився Workshop, проведений стипендіатом Державного департаменту США, магістром з викладання англійської мови як іноземної, викладачем кафедри германської філології Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка Wendy Finlayson і присвячений розробці активних і захопливих воркшопів.

На конференції обговорювали різноаспектні проблеми сучасних технологій навчання та вихованні дітей і підлітків в українській і світовій педагогічних традиціях, окреслили стратегії і технології інновацій у вищій освіті, закцентували увагу на теоретичних і практичних основах розвитку інноваційних процесів у професійній освіті, організаційно-педагогічному забезпеченні інноваційного розвитку освіти дорослих в Україні та світі, інформаційно-комунікаційних технологіях в освіті. Одна із секцій була присвячена розвиткові соціально-психологічного потенціалу особистості в умовах інноваційних змін в освіті. Також науковці розкрили питання, пов’язані із історією освіти, культурологічними, етнологічними та філософськими засадами освітніх інновацій, управлінням освітою в сучасному світі.

Під час роботи конференції її учасники мали змогу ознайомитися з презентацією доповіді Минбаєвої А.К., професора кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Казахського національного університету імені аль-Фарабі, яка є членом оргкомітету. Учена закцентувала увагу на проблемі евтагогіки як нового напряму розвитку педагогічної науки.

Робота конференції продовжилась на майстер-класах, які провели її учасники: кандидат педагогічних наук, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель-методист початкових класів Конотопської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 О. М. Юрченко («Самозбережувальні технології або як запобігти професійному вигоранню»); магістрантка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, педагог в Студії Лідерства для підлітків м. Києва О. В. Єфімова («Секрети Нейрографіки в роботі працівників позашкільної освіти»); старший викладач кафедри психології КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, базовий тренер із позитивної та транскультурної психотерапії Л. Л. Гільова («Від емоційного безсилля до емоційного благополуччя»); кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри практичної психології Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка К.М. Пасько («Арт-терапевтичні техніки в роботі з базовими потребами особистості»); кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка Д. В. Будянський («Сучасні технології розвитку академічного красномовства»); старший викладач кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Д. М. Пінчук («Професійний брендінг – тренд успішності сучасного педагога»).

Окрім досвідчених педагогів, у роботі конференції взяли участь магістранти КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та слухачі Сумського територіального відділення МАН України, що свідчить про утвердження традицій щорічної конференції «Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка» та перспективи розвитку наукової традиції в Україні.

Більш детально з матеріалами конференції можна буде ознайомитись з 15 грудня 2019 року за посиланням https://sites.google.com/view/professional-education-kaf

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO