Наказ ДОН СОДА від 10.02.2020 №71-ОД Про підсумки фінального етапу  другого  (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 10.01.2020 №12-ОД  Про підсумки відбіркового етапу другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 10.01.2020 №13-ОД Про внесення змін до наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 02.12.2019 № 775-ОД «Про проведення другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ ДОН СОДА від 18.12.2019 №801-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2019/2020 навчальному році 

Наказ ДОН СОДА від 02.12.2019 №775-ОД Про проведення другого (регіонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Тільки разом-до навчання через гру!

вкл. .

20191119 094750 result19 листопада 2019року відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між МОН України та the LEGO Foundation щодо упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес в закладах дошкільної, загальної середньої та вищої освіти в залі колегії Міністерства освіти і науки України відбулася робоча нарада. У якій взяли участь представники закладів освіти, які вже у 2020 році будуть запроваджувати спецкурс з діяльнісних методів навчання для майбутніх педагогів дошкільників , вчителів початкової школи та діючих педагогів початкової школи і закладів дошкільної освіти.

З вітальним словом до учасників зібрання звернулася заступник Міністра Міністерства освіти і науки України Любомира Мандзій, яка зазначила, що зміни в освіті мають бути сталими, стійкими та системними. Олена Ліннік, експерт директорату дошкільної та шкільної освіти повідомила, що 20 закладів України - це тільки початок, адже педагог повинен розуміти цінності НУШ і що практично, а не теоретично означає діяльнісний підхід.

Керівниця освітніх ініціатив в Україні Оксана Рома зазначила, що успіхи, виклики та перспективи впровадження спецкурсу «Навчання через гру» у закладах післядипломної освіти мають пілотні заклади,а саме Вінницька академія неперервної освіти, Запорізький інститут післядипломної освіти, Одеська академія неперервної освіти. Станом на зараз запит на цей спецкурс у 2020 в кожній із пілотних областей - більш ніж 600 осіб!

Для педагогів, які вже працюють, завданням є створення майданчиків на базі ОІППО, де можна якісно, не для галочки, проходити підвищення кваліфікації, практикувати, а не слухати про діяльнісний підхід.

Представники від Сумського ОІППО Алла Лавська та Зоя Декунова старші викладачі кафедри теорії і методики змісту освіти взяли участь у розробці дорожньої карти та висловили готовність долучитися до проекту і рухатися вперед.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new