Формування академічної доброчесності у школі

вкл. .

IMG 20191121 081027 resultУ рамках співпраці щодо реалізації Проекту формування академічної доброчесності в школі (SAISS) 21 листопада 2019 року на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти була проведена зустріч із Тарасом Тимочко, представником організації «Американські Ради з міжнародної освіти: ACTR/ACCELS», яка через партнерство з Посольством США в Україні та за сприяння Міністерства освіти і науки України реалізує цей Проект. Учасниками зустрічі були слухачі курсів інституту, вчителі іноземної мови та вчителі української мови та літератури закладів загальної середньої освіти. Мета зустрічі - формувати уявлення про основи академічної доброчесності та нової шкільної культури; виявити особливості освітнього процесу, які впливають на стан академічної доброчесності у закладах загальної середньої освіти України.

Проректор КЗ СОІППО Світлана Панченко відкрила зустріч, підкреслюючи важливість дотримання принципів, норм, правил академічної доброчесності в освітньому процесі усіма його учасниками – учнями, вчителями, адміністрацією, а також потребу підвищення компетентності учасників освітнього процесу закладів освіти у питаннях академічної доброчесності на виконання статті 42 Закону України «Про освіту», реалізації масштабної реформи, яка описана в концепції «Нова українська школа».

Тарас Тимочко зазначив, що академічна доброчесність є невід’ємною складовою забезпечення якості освіти, а дотримання принципів академічної доброчесності під час навчання та викладання в школі впливає не лише на якість шкільної освіти, а й на формування цінностей випускників. Закон України «Про освіту» 2017 року окремо наголошує на важливості та обов’язковості забезпечення принципів академічної доброчесності у освітньому процесі під час навчання та викладання, дає визначення таким поняттям як: «академічна доброчесність», «об’єктивне оцінювання результатів навчання», «порушення академічної доброчесності», «списування» тощо та визначає основні види академічної відповідальності.

До уваги слухачів був представлений онлайн курс для широкого кола слухачів, зацікавлених в розвитку відповідних навичок з академічної доброчесності на платформі EdEra, в якому розглядається поняття «академічна доброчесність» та можливості вчителя у формуванні культури академічної доброчесності в учнів. Курс пропонує також практичні інструменти для роботи з учнями старших класів: методичні рекомендації, робочий зошит, сценарії уроків, презентації, інтерактивний тест.

Робота завершилась активним обговоренням питань в рамках тематики зустрічі. Учасники заходу отримали інфографіку українською та англійською мовами.

Попереду — низка інформаційно-просвітницьких заходів: міні-курси з основ академічної доброчесності, практичні семінари для педагогів закладів загальної середньої освіти і методистів, національний конкурс есе для учнів 9-11 класів, національний тиждень академічної доброчесності у школах, мотиваційні лекції та залучення «посланців доброї волі». Важливим моментом у дотриманні норм академічної доброчесності в навчальному процесі у школі стане підвищення довіри як до результатів навчання, так і довіри між усіма учасниками освітнього процесу (учнями, вчителями, управлінцями тощо), і в майбутньому – підвищення рівня суспільної довіри між громадянами України.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new