Наказ ДОН СОДА №661-ОД від 22.10.2019 Про організацію та порядок проведення першого (зонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Наказ СОІППО від 22.07.2019 №108-ОД Про проведення додаткового прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання за спеціальностями 053 Психологія та 073 Менеджмент на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2019 році

Наказ СОІППО від 17.09.2019 №137 Про навчання експертів

Наказ ДОН СОДА від 17.09.2019 №560-ОД Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників у звязку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" у II півпіччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов, які навчають учнів початкової школи у 2019/2020 н.р.

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів у 2019/2020 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2021/2022 н. р. 

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Гра по-новому, навчання по-іншому

вкл. .

0001 1З метою забезпечення супроводу та якісної ґрунтовної підготовки вчителів початкової школи в цілому та вчителів початкової школи пілотних шкіл, зокрема,  щодо впровадження ігрових методів навчання в освітній простір Нової української школи, відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та The LEGO Foundation,  28 жовтня 2019 року на базі Комунальної  установи   Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27  відбувся супроводжуючий тренінг для вчителів та заступників директорів пілотних закладів загальної середньої освіти.

Тренінг відбувся за участі  тренера The LEGO Foundation Шварової Ганни Валеріївни. Модератори заходу – старші викладачі кафедри  теорії і методики змісту освіти  Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Зоя Декунова, Алла Лавська.

Під час тренінгу   в активній ігровій формі учасники тренінгу удосконалювали вміння  моделювати  ранкові  зустрічі, створювати дизайн освітнього простору (за кожним освітнім осередком). За допомогою конструктора LEGO  складали план  та обговорювали нові ефективні форми роботи з батьками.

Жваве обговорення викликало питання «професійного спілкування», під час якого кожен міг запропонувати свій шлях вирішення  проблем та викликів, які стоять перед педагогом НУШ.

Свої творчі здібності, креативність мали змогу продемонструвати учасники заходу під час виконання групового  творчого завдання «Чарівне перетворення».

Учасники тренінгу висловили слова вдячності за нові ідеї, позитивні емоції та роз’їхалися з бажанням реалізовувати їх для успіху Нової української школи.

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new