Наказ СОІППО від 22.07.2019 №108-ОД Про проведення додаткового прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання за спеціальностями 053 Психологія та 073 Менеджмент на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2019 році

Наказ СОІППО від 17.09.2019 №137 Про навчання експертів

Наказ ДОН СОДА від 17.09.2019 №560-ОД Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників у звязку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" у II півпіччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов, які навчають учнів початкової школи у 2019/2020 н.р.

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів у 2019/2020 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2021/2022 н. р. 

Наказ ДОН СОДА №537-ОД від 10.09.2019 - Про умови та порядок проведення першого, другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Розробка дидактико-методичного забезпечення навчання хімії

вкл. .

головну resultВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 23 вересня відбулося чергове засідання членів обласної творчої групи вчителів хімії, яке було присвячено розгляду та аналізу розроблених тестових завдань з хімії для учнів старшої школи.

Під час роботи обласної творчої групи, Метейко А.В., методист з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, ознайомила учасників із макетом збірки тестових завдань для учнів 10 класу, внесла рекомендації щодо її доопрацювання. Подальша робота учителів була спрямована на коригування завдань з урахуванням критеріїв: відповідність очікуваним результатам навчально-пізнавальної діяльності (знаннєвий, діяльнісний та ціннісний компоненти), зазначеним у навчальній програмі; наявність компетентнісно орієнтованих завдань; розташування завдань за складністю (від репродуктивного до творчого рівнів); оптимальність виконання завдань одного варіанту за часом; виключення завдань, що перевіряють одне уміння декілька разів; відповідність критеріям оцінювання; доцільність структурування дистракторів та наявність правильних відповідей. За підсумком роботи було внесено відповідні корективи до збірки тестових завдань.

За підсумками засідання було визначено напрями подальшої роботи та надано методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new