Методичний стартап «Новій школі – новий зміст»

вкл. .

ОБЛ.МЕТОД. СЛУЖБИМета української освіти – побудова суспільства освіченого загалу.

Лілія Гриневич

Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, 22 серпня 2019 року відбулися секційні засідання педагогічних працівників області «Методичний стартап: навчання шкільним предметам у 2019-2020 н.р.» у формі вебінару, модератором якого виступила Удовиченко І.В., проректор Сумського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент.

Відкрила захід Удовиченко І.В. виступом «Імплементація концептуальних ідей НУШ у діяльність основної (базової) школи. Дорожня карта». Ірина Віталіївна зосередила увагу на нових підходах щодо реалізації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти.

Методисти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку, викладачі кафедр Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти окреслили пріоритети модернізації освітнього процесу нової української школи:

  • Організований початок 2019-2020 н.р.: нормативно-правове забезпечення (Іващенко І.І.).

  • Особливості реалізації змісту навчальних предметів: українська мова та література (Шерстюк Л.М.); історія, правознавство (Третьякова О.В.); математика (Свєтлова Т.В.); фізика, астрономія (Карпуша В.М.); хімія (Метейко А.В.); географія, економіка (Попов В.Д.); біологія, екологія (Успенська В.М.); іноземна мова та література: англійська (Клюніна Н.В.); німецька, французька (Єременко І.В.); російська (Чхайло Л.М.).

  • Особливості реалізації навчального змісту предметів: технологічної освітньої галузі (Коренева І.В.); фізкультурної освітньої галузі (Деменков Д.В.); мистецької освітньої галузі (Сердюк О.П.).

  • Специфіка організації роботи за напрямами: «Захист Вітчизни» та національно-патріотичне виховання (Сукачова Н.М.); реалізація виховних стратегій в освіті (Іващенко І.І.); інтелектуальний розвиток обдарованих учнів (Каленик О.В.); навчання в школі І ступеня (Діхнич К.В.); виховання дошкільників (Міщенко Л.Б.); психологічний супровід (Марухина І.В.); творче зростання педагогів (Курган О.В.); методичний супровід (Сердюк О.П.).

У прикінцевих положеннях Удовиченко І.В. підбила підсумки стартапу, запропонувавши «дорожню карту» андрагогічної взаємодії в НУШ та наголосила на необхідності безперервного професійного й особистісного розвитку та саморозвитку педагогів.

Презентації та методичні рекомендації – у рубриці «Мобільна сторінка методиста» (підрубрика «на допомогу вчителю, методисту»), у всіх розділах – тема «методичний стартап 2019-2020 н.р.».

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new