Наказ СОІППО від 22.07.2019 №108-ОД Про проведення додаткового прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання за спеціальностями 053 Психологія та 073 Менеджмент на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2019 році

Наказ СОІППО від 17.09.2019 №137 Про навчання експертів

Наказ ДОН СОДА від 17.09.2019 №560-ОД Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників у звязку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" у II півпіччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов, які навчають учнів початкової школи у 2019/2020 н.р.

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів у 2019/2020 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2021/2022 н. р. 

Наказ ДОН СОДА №537-ОД від 10.09.2019 - Про умови та порядок проведення першого, другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

Про завершення навчання вчителів початкової школи

вкл. .

na golovnu resultЗавершилось навчання вчителів початкової школи області, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році, яке тривало з 02.05.2019 по 26.06.2019 року. Заняття відбулися на базі 16 локальних центрів:

Комунальний заклад Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (ректор Нікітін Ю.О.); Білопільський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 5 ім. А.С. Макаренка (директор Колесникова Н. М.); Буринська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Ю.М. Лавошника Буринської міської ради Сумської області (директор Дерев’янченко М.Ю.); Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Глухівської міської ради Сумської області (директор Юдіна О.О.); Конотопська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3 (директор Карпенко І.М.); Краснопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Краснопільської районної ради Сумської області (директор Яремчук А.І.); Кролевецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Кролевецької міської ради (директор Мінінков С.А.); Лебединська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 Лебединської міської ради Сумської області (директор Нездоймишапка Т.М.); Охтирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Охтирської міської ради Сумської області (директор Лучко О.М.); Путивльська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Г.Я. Базими Путивльської районної ради Сумської області (директор Скоробогата Л.В.); Районний методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту Роменської районної державної адміністрації (завідувач Гавриленко Н.М.); Ямпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Ямпільської районної ради Сумської області (директор Іллютченко Л.Г.); Степанівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Степанівської селищної ради Сумського району (директор Бузовська Н. М.); Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27, м.Суми, Сумської області (директор Плотницька О.Ф.); Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І ступеня № 30 «Унікум» Сумської міської ради (директор Сопіна Л.М.); Комунальна організація (установа, заклад) «Шосткинська спеціалізована школа І ступеня № 13 Шосткинської міської ради Сумської області» (директор Балицька В.А.).

Протягом трьох сесій під керівництвом тренерів та тренерів-педагогів Декунової З.В., Лавської А.М., Юрченко О.М., Гетьман О.М., Столярчук М.В., Дзюби Н.В., Волошенко Н.О., Терещенко Н.А., Штацької Л.В., Сахно О.І., Бірюк Л.Г., Арнаутової Н.О., Босак Н.Є., Шрамко Л.В., Ягупи І.Д., Бойко О.В., Чернишової Н.Г., Дуки О.А., Бендюг А.І. 597 учителів опановували теоретичні знання та засвоювали практичні навички роботи в Новій українській школі.

Під час тренінгів початківці області шукали і знаходили відповіді на запитання: як підвищити рівень якості освітнього простору і процесу, як сприяти розвитку емоційного інтелекту та критичного мислення учнів, як впроваджувати практику партнерського спілкування, як стати Новим учителем Нової школи.

Упевнені, що навчання стало фундаментом підвищення мотивації постійного самовдосконалення педагога у професійному полі, рівня самоосвітньої та творчої активності вчителя, формування вмінь упроваджувати технології, що рекомендовані для використання в Новій українській школі в освітню практику.

Усім бажаємо творчого натхнення, успішного втілення всіх ідей і задумів та гарного літнього відпочинку.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new