Наказ СОІППО від 22.07.2019 №108-ОД Про проведення додаткового прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання за спеціальностями 053 Психологія та 073 Менеджмент на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2019 році

Наказ СОІППО від 17.09.2019 №137 Про навчання експертів

Наказ ДОН СОДА від 17.09.2019 №560-ОД Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників у звязку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" у II півпіччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов, які навчають учнів початкової школи у 2019/2020 н.р.

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів у 2019/2020 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2021/2022 н. р. 

Наказ ДОН СОДА №537-ОД від 10.09.2019 - Про умови та порядок проведення першого, другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА»

вкл. .

 resultПочаток літа об’єднав психологів та педагогів у рамках ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні технології в роботі практичного психолога», що відбулася на базі комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 5 червня 2019 року.

Урочисто відкрив конференцію ректор КЗ СОІППО, доктор історичних наук, доцент Юрій Нікітін, який звернув увагу присутніх на актуальність питань, що передбачені для обговорення під час цієї конференції та неможливість за один робочий день охопити всі аспекти психологічного забезпечення професійної підготовки у вищій школі. Ректор зазначив, що лише спільними зусиллями ми можемо зробити ще один крок на шляху виявлення найбільш важливих проблем та пошуку ресурсів поліпшення освітнього процесу щодо розвитку психологічної науки.

Міжнародну конференцію навряд чи назвеш класичною: до початку дискусійної платформи організаторами був проведений психологічний квест «Від творчого задоволення до професійного успіху» у наступних локаціях: «Хто працює один – додає. Хто працює разом – примножує та створює»; (модератор: Наталія Чижиченко, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри психології КЗ СОІППО); «Якщо хочеш йти швидко – йди сам. Якщо хочеш йти далеко – йдіть разом» (модератор: Ольга Василега, викладач кафедри психології КЗ СОІППО); «Особистісний ресурс – успіх в професії» (модератори: Лариса Гільова, старший викладач кафедри психології КЗ СОІППО; Наталія Кулик, старший викладач кафедри психології КЗ СОІППО); локація 4. «Професійні досягнення кожного – успіх команди» (модератор: Марина Троіцька, старший викладач кафедри психології СОІППО).

Конференція працювала за напрямами: «Психологія: від теорії до практики»; «Особистісно-професійна компетентність педагога: від теорії до практики»; «Педагогіка партнерства: виклики та перспективи».

Модератором дискусійної платформи виступила Алла Вознюк, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології КЗ СОІППО.

На дискусійній платформі пропонувались питання до обговорення: «Особливості застосування інноваційних технологій в різних галузях психологічної практики (у закладах освіти, культури, охорони здоров'я, спорту; органах державного та місцевого управління; установах і службах соціальної сфери та обороноздатності країни; організаціях та установах, що надають послуги психологічної допомоги; на підприємствах і організаціях різних сфер виробництва), «Аналіз практичного досвіду використання інноваційних форм та методів у просвітницькій, профілактичній, консультативній та психокорекційній діяльності практичного психолога.

Учасниками обговорення виступили науково-педагогічні працівники інститутів післядипломної педагогічної освіти, педагогічні працівники, практичні психологи, соціальні педагоги, зацікавлені особи.

Далі робота продовжилась у форматі освітньо-тренінгових майданчиків, у рамках яких було проведено майстер класи: «Кольорові мандри – ігри з піском» (Людмила Харченко, практичний психолог вищої категорії КУ Сумський навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа I cтупеня № 41 «Райдуга»); «Метод системно-сімейної терапії «Дошка» в професійній діяльності корекційного педагога, практичного психолога» (Наталія Скорик, гештальт-терапевт, дитячий психолог, корекційний психолог для дітей з особливими освітніми потребами); «Корекція негативних емоційних станів засобами Арт-терапії» (Вікторія Ратєєва, кандидат педагогічних наук, керівник психологічної служби СумДПУ імені А.С. Макаренка, сертифікований арт-терапевт, фахівець в методі символдрама, керівник ГО «Асоціації естетотерапії», автор метафоричних асоціативних зображень та психологічних платформ, тренер авторських програм з МАК та естетотерапії, модератор психологічного дискусійного кіноклубу «ІНСАЙТ», читацького клубу «Соляріс», творчої майстерні «АРТ+», проекту відкритих інтерактивних лекцій «PSY-лікбез»); «Метод «ключ» і холестичний палсинг як методи тілесно-орієнтованої практики в сучасній психології» (Олександр Кіхтенко, практичний психолог психотерапевтичного кабінету КЗ Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня»); «Соціально-психологічна анімація в роботі практичного психолога» (Марина Троіцька, старший викладач кафедри психології КЗ СОІППО, психолог ГО «Всеукраїнська асоціація фахівців з подолання наслідків психотравмуючих подій», тренер Кризового центру психічного здоров’я, лектор Відкритого психологічного університету (Польща)); «Практичне застосування метафоричних асоціативних карт в роботі психолога» (Інна Куділь, практичний психолог КУ Сумський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад №9 «Веснянка» Сумської області, сертифікований гештальт-терапевт, гештальт-консультант); «Мужність: міфи та реальність» (Віктор Приказчик, психолог-консультант у методі Позитивна психотерапія Н. Пезешкіана, ведучий чоловічих груп, голова ГО «Сумський психологічний центр ЧАС НА СЕБЕ»; «Хто режисер мого життя?» (Ірина Антоненко, психолог-консультант у методі позитивної психотерапії, гештальт-терапії, практичний психолог Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №26 Сумської міської ради); «Антинаїзд: як протистояти агресії і залишитися живим» (Тетяна Белан, лікар, гештальт-терапевт, керівник центру розвитку людини «Новий старт», автор освітніх психологічних програм і курсів, організатор фестивалю особистісного зростання та розвитку людини «Феєрія Успіху», член Української спілки психотерапевтів).

Окрім того, блок містив інтерактивне заняття «Булінг як соціальне явище» (Ольга Хоружа, психолог, психотерапевт у методі Позитивної психотерапії Н. Пезешкіана, сертифікований тренер програм по роботі з підлітками, член Української Спілки Психотерапевтів; Анна Крамар, сертифікований тренер програм з репродуктивного здоров'я та відповідальної поведінки молоді, соціальний педагог відділення «Клініка, дружня до молоді» міста Суми.

За результатами конференції видано збірник наукових матеріалів.

Конференція, на думку учасників, за її загальною ідеєю, пануючим настроєм, науковою сміливістю, нестандартністю мислення та спрямованістю на успіх та перемогу, виявилася по-справжньому науково-практичною.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new