Наказ СОІППО від 22.07.2019 №108-ОД Про проведення додаткового прийому заяв та документів, конкурсного відбору та зарахування на навчання за спеціальностями 053 Психологія та 073 Менеджмент на другий (магістерський) рівень вищої освіти у 2019 році

Наказ СОІППО від 17.09.2019 №137 Про навчання експертів

Наказ ДОН СОДА від 17.09.2019 №560-ОД Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників у звязку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" у II півпіччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов, які навчають учнів початкової школи у 2019/2020 н.р.

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів у 2019/2020 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2021/2022 н. р. 

Наказ ДОН СОДА №537-ОД від 10.09.2019 - Про умови та порядок проведення першого, другого турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Лист МОНУ від 10.06.2019 №1/9-365 Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році

НА ЧАСІ – STEM-освіта (другий день роботи семінару)

вкл. .

13 rezultУ другий робочий день Всеукраїнського науково-практичного семінару «STEM-освіта: інноваційні проекти для НУШ» працювало дві секції: секція 1 «Початкова школа» (модератори - Лавська Алла та Декунова Зоя, старші викладачі кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО) та секція 2 «Дошкільна освіта» (модератор: Цимерман Ірина, старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти Сумського ОІППО).

У роботі першої секції взяли участь доповідачі та практики:

  • Гущина Наталія, старший викладач кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ ДВНЗ з повідомленням «Університет менеджменту освіти» «STEM-освіта: інноваційні проекти для НУШ» та майстер-класом «Від пошукової активності до дослідницьких умінь та навичок: як формувати дослідницьку поведінку в курсі «Я досліджую світ»;
  • Васильєва Дарина, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук з майстер-класом «Елементи STEM-освіти у навчанні математики в початковій школі»;
  • Вашуленко Оксана, науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України з майстер класом «Дослідницька діяльність молодших школярів на уроках літературного читання – шлях до творчості»;
  • Рилєєв Василь, комерційний директор мультимедійного видавництва «Розумники» та Шабас Ігор, тренер з майстер-класом «Електронні освітні ресурси, дидактичні матеріали та настільні ігри для НУШ»;
  • Зінюк Ірина, методист напряму «Початкова школа» компанії «Інноваційні освітні рішення», автор методичних ресурсів із STEM-майстернею «STEM для наймолодших: конструюємо, програмуємо, знайомимось з першими механізмами».

Робота другої секції включала майстер-класи та презентації проектів:

  • Василашко Ірина, завідувач сектору підготовки вчителів STEM-освіти відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» перезнетувала тему «STEM-освіта: інноваційні проекти для НУШ»;
  • Табінська Олена, менеджер з розвитку освітніх рішень LEGO Education в Україні показала майстер-клас «Творче конструювання з дітьми дошкільного віку»;
  • Шалда Наталія, вихователь-методист Комунальної організації «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1 «Дзвіночок» з педагогічною майстернею «STREAM-ОСВІТА дошкільників: моделюємо освітню ситуацію за освітніми напрямами «STREAM-освіти дошкільників»;
  • Стеблянко Людмила, вихователь Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 16 «Сонечко» виступила з майстер-класом «Компонент STREAM-освіти – «пізнавальне конструювання» у практиці роботи з дітьми дошкільного віку»
  • Коба Лілія, вихователь-методист, спеціаліст вищої категорії закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 17 «Радість» м. Суми презентувала майстер-клас «Стенд-музей – базова сходинка сучасного розвивального середовища в контексті реалізації завдань STREAM освіти»

Таким чином, робота двох секцій у близькому за змістом наповненні є гарним підґрунтям для освітян і дошкільної, і початкової ланки, які вирішили пов’язати, чи вже пов’язали свою професійну діяльність із прогресивним майбутнім – STEM-освітою, оскільки такий робочий формат допомагає втілювати принцип наступності в освіті.

Учасники конференції, поважні колеги та гості відмітили високий організаційний рівень підготовки та не менш важливе ефективне змістове наповнення.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new