НА ЧАСІ – ПЕРСПЕКТИВНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ

вкл. .

golovna resultОсвіта для педагога сьогодення є викликом, глобальні тренди в освіті стосуються, перш за все, технологій та інтеграції, і вчасне застосування їх в навчальному процесі дає можливість педагогу бути сучасним, цікавим та популярним для учнів. Питанням упровадження та поширення технологій був присвячений обласний науково-практичний семінар «Перспективні освітні технології у формуванні та діяльності сучасних закладів освіти», що відбувся у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» 11 квітня 2019 року.

Серед учасників заходу – координатори інноваційної освітньої діяльності та експериментальної роботи відділів, управлінь освіти (методкабінетів) місцевих органів управління освітою. Модерувала семінар Кириченко О. М., завідувач науково-видавничим відділом КЗ СОІППО.

Відкрив роботу семінару ректор інституту Нікітін Ю.О. Проректор з наукової роботи КЗ СОІППО Грицай С.М. визначив вектори інноваційного розвитку і важливості технологій сучасної освіти. Сергій Михайлович відзначив грамотами найактивніші колективи, що долучились до якісної підготовки наукових видань та плідної співпраці з Комунальним закладом Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: відділ освіти Сумської районної державної адміністрації; відділ освіти Путивльської районної державної адміністрації; управлінню освіти і науки Сумської міської ради; управлінню освіти Шосткинської міської ради Сумської області; відділ освіти Глухівської міської ради; відділ освіти, молоді та спорту Миколаївської сільської ради Сумського району; відділ освіти Нижньосироватської сільської ради Сумського району.

Серед розглянутих питань та вивчених проблем:

  • «Впровадження інноваційних освітніх технологій, експериментів та проектів у Сумській області» (Кириченко О. М., завідувач науково-видавничим відділом КЗ СОІПП);
  • «Презентація роботи науково-дослідної лабораторії історико-краєзнавчих досліджень» (Кудінов Д. В., науковий керівник науково-дослідної лабораторії історико-краєзнавчих досліджень, доктор історичних наук, доцент, професор кафедри педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту КЗСОІППО);
  • «Презентація роботи науково-дослідної лабораторії «STEM-освіти» (Кода С. В., науковий керівник науково-дослідної лабораторії STEM-освіти, старший викладач кафедри теорії і методики змісту освіти КЗСОІППО);
  • «Інноваційні проекти розвитку конструктивної співпраці суб’єктів освітнього процесу» (Вознюк А. В., доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології КЗСОІППО, керівник науково-дослідної лабораторії з організації роботи опорних закладів освіти, обласний координатор та регіональний тренер Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу»);
  • «Сучасні ІТ-технології доступні для закладів освіти» (Півень А. Г., начальник центру комп'ютерних технологій Сумського державного університету);
  • «Особливості впровадження всеукраїнського експерименту «Науково-методичні засади створення та функціонування Всеукраїнського науково-методичного віртуального STEM-центру (ВНМВ STEM-центр)» (Юхно Н. І., методист, вчитель вищої категорії КЗСОР «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей»);
  • «Результати впровадження всеукраїнського експерименту «Науково-методичні засади впровадження фінансової грамотності в навчально-виховний процес навчальних закладів» (Попов В. Д., координатор всеукраїнського експерименту, методист з географії та економіки навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку КЗСОІППО);
  • «Результати впровадження всеукраїнського експерименту «Варіативні моделі комп'ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» (Коляденко І. М., в.о. директора Шосткинського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради Сумської області);
  • «Результати впровадження всеукраїнського експерименту «Формування у підлітків національно-культурної ідентичності у загальноосвітніх навчальних закладів» (Семенченко С. М. учитель історії Білопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Білопільської районної ради Сумської області);
  • «Про запровадження Всеукраїнського експерименту «Електронний підручник для загальної середньої освіти» (E-book for secondary education (EBSE))» та «Про запровадження Всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти» (Метейко А. В. методист з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку КЗ СОІППО).

Підбиваючи підсумки роботи учасники висловили загальну думку про високий рівень проведення та практичну цінність отриманих знань та матеріалів. Таким чином, співпраця, результатом якої є якісні освітні проекти, має право не лише на існування, а й активне поширення.

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new