Нова освіта – співпраця чи відчуження?

Head«Нова освіта – співпраця чи відчуження?» Під таким гаслом розпочалася міні-EdCamp (не)конференція 23 березня 2019 року в Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, який разом з громадською організацією  «Біоетика» виступили організаторами заходу.

Панельну дискусію на тему «Нова освіта – співпраця чи відчуження?» модерував Юрій Петрушенко. Серед запрошених до дискусії: директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації Вікторія Гробова; ректор Сумського ОІППО Юрій Нікітін;  менеджер Сумської регіональної дирекції Національної суспільної телерадіокомпанії, голова громадського фонду «Суми» Олександр Такул; завуч з навчально-виховної  роботи Сумської гімназії №1 Лариса Симоненко; а також спікери та експерти Ганна Губенко, Аня Лонге та Марья Нестерова.

Після процесу швидкого знайомства із спікерами (Speed geeking) та кави-брейк робота продовжилася в локаціях, яких налічувалось 7: «Рукавичка для людей з інвалідністю», «Рамковий вулик», «рідкий струменевий скальпель», «Плямистий камуфляж», «Правило Чаргаффа – ключ до ДНК», «Крани Анатолія Кокуша – «українська рука» у Голівуді», «Іон Деген: перша у світі операція з реплантації».

У першій експертній панелі працювали спікери: Ольга Семко («Комунікація як один із основних елементів побудови якісної інклюзивної освіти»); Андрій Отрішко, Євгеній Клопотенко («Культура харчування в НУШ: через діалог до змін світогляду»); Ганна Губенко («Недискримінаційна мова та нівелювання стереотипів у побудові комунікацій»; Алла Вознюк («Інноваційні техніки налагодження конструктивної співпраці між усіма суб’єктами освітнього процесу»); Тетяна Нянькіна («канікули всередині нас»); Галина Коломієць («Комунікація та взаємодія у команді: всеукраїнські проекти»); Юлія Копнінська-Петриченко «Демократична школа: цінності, діалог та відповідальність».

Після формування вчительських панелей та обіду робота продовжилась у другій експертній паралелі: Аня Лонге («Молодь дебатує – проект чи навичка?»); Ольга Дашкіна, Юлія Котенко (відкритий урок з фізики, німецької мови та елементами мистецтва); Марья Нестерова (Цінності соціальної згуртованості в тріаді «школа – ЗВО – суспільство»); Лариса Гильова (Партнерська модель педагогічних стосунків: 4 сходинки до розуміння»; Карстен Грюнвальд («Учитель та учень на рівних»); Дар’я Черенщикова («Ризики професії, можливості роботи»).

 За другою експертною панеллю працювала вчительська панель. Офіційно робота міні-EdCamp (не)конференції «Нова освіта – співпраця чи відчуження?» закінчилась після 16.00. Учасники отримали сертифікати та поділились емоціями: організація та проведення конференції на високому рівні сприяли розвитку компетентностей освітян області.

 

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO