Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Авторська творча майстерня Рагозіної В.В.

вкл. .

головну result27.02.2019 на базі Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 13 «Купава» Сумської міської ради (завідувач Слюсар А.С.) відбулася авторська творча майстерня  Рагозіної В.В., за темою «Інноваційна технологія формування образного мислення, сприймання та обговорення творів образотворчого мистецтва з дітьми старшого дошкільного віку».

Учасники творчої майстерні, під керівництвом Рагозіної В.В., провідного наукового співробітника лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, кандидата педагогічних наук, головного редактора всеукраїнського науково-методичного журналу «Мистецтво і освіта», сертифікованого тренера програми «Формування образного мислення», ознайомилися з цікавою та дієвою в роботі з дітьми дошкільного віку технологією «Формування образного мислення – VTS» (демонстрація методу фасилітованої дискусії: обговорення художніх творів, педагогічного інструментарію технології, тренінг на парафраз у групах). Автор довела, що велике значення в роботі над картиною мають базові запитання, парафраз, різні типи коментарів, опосередковані засоби впливу. Ці знання допоможуть почути думку кожного, навчитися цікаво розповідати, прослідковувати безліч ідей, ураховувати різні варіанти трактування образів, що й опановували на практиці педагоги області.

Захід відбувся за підтримки Міщенко Л.Б., методиста з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new