STEM-навчання вчителів хімії

nagolovnuЗгідно графіку навчального процесу КЗ СОІППО 18-20 лютого 2019 року відбулася екзаменаційна сесія курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії. Усі заняття слухачів курсів проходили у новому сучасно обладнаному кабінеті природничо-математичних дисциплін. Сьогодні – це чудова база для розвитку в учителів природничих дисциплін професійної компетентності, зокрема, в напрямі: учитель – організатор навчально-ігрової та дослідницької діяльності. Саме тому, у рамках годин практики, було проведено інтегроване заняття «STEM - навчання на уроках хімії». Мета – активізувати вчителів до самоосвіти в напрямі реалізації STЕАМ - навчання на уроках хімії. Завдання: інформувати вчителів про нові професійні задачі, які стоять перед ними, надати методичну допомогу в технічному обладнанні кабінетів хімії, розвивати вміння організовувати навчально-ігрову та дослідницьку діяльність.

Інформаційний матеріал «Запровадження STEM - освіти в закладах загальної середньої освіти України», презентувала Коростіль Л.А., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти, кандидат педагогічних наук. Яка розкрила основні поняття теми; «STEM - освіта», «STEM - навчання», «STEM - технологія», зазначила мету та форми реалізації STEM - освіти в закладі середньої освіти, завдання, які стоять перед базовою та старшою школою в напрямку формування компетентностей ХХІ століття. Також пояснила, які завдання зараз стоять перед вчителями базової та старшої школи.

Метейко А.В., методист з хімії навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку приймала безпосередню участь в оформленні та технічному наповненні нового кабінету природничо-математичних дисциплін. Тому вона поділилася власним досвідом раціонального вибору та замовлення обладнання на різноманітних сайтах Інтернету, запропонувала їх адреси; показала наявне сучасне хімічне обладнання та звернула увагу на особливості роботи з ним.

Практична частина заняття, яку організовували та провели Коростіль Л.А. та Метейко А.В. була спрямована на розвиток умінь організовувати навчально-ігрову та дослідницьку діяльність учнів.

Навчально-ігрова діяльність передбачала роботу вчителів з кульостержневими моделями. Учителі, працюючі в групах, будували неорганічні та органічні моделі молекул, складали запитання, на основі яких учні мали самостійно отримати нові знання. У ході опанування дослідницькою діяльністю, учителі досліджували хімічним шляхом чіпси різних виробників і робили висновки стосовно складу чіпсів та їх впливу на здоров’я.

Заняття пройшло цікаво та конструктивно. Учителі були дуже задоволені запропонованою формою навчання, бо через власне залучення до процесу, відчули на собі його позитивні характеристики.

Отже, нова форма організації педагогічної практики через інтерактивне заняття в сучасно обладнаному кабінеті природничо-математичних дисциплін дає позитивні результати. Попереду нові курси і пошуки нових шляхів запровадження STEM - освіти при викладанні природничо-математичних дисциплін.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO