Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

03 Сучасні підходи в діяльності практичного психолога для успішного забезпечення освітнього процесу в умовах Нової української школи

вкл. .

Навчальний курс передбачає набуття слухачами нових компетентностей щодо сучасних технологій психологічної діагностики та корекції, психологічного консультування та психотерапії в практичній діяльності.

Під час інтерактивних занять (ділові ігри, тренінги, майстер-класи) слухачі курсу:

- отримають знання із специфіки застосування інноваційних технологій щодо створення безпечного освітнього середовища для учнів в закладі освіти (роботи із дитячими рішеннями та заборонами, попередження булінгу в підлітковому середовищі, врахування вікових криз, визначення індивідуальних особливостей учнів як прояву шкільної дезадаптації: гіперактивність; агресія та агресивність; тривожність і страхи; акцентуації характеру; девіантна поведінка тощо);

- набудуть вмінь щодо особливостей здійснення психоедукації, роботи з ресурсним потенціалом та соціальними установками людини, специфіки розвитку самосвідомості людини як ресурсу самоефективності.

- удосконалять досвід щодо використання інноваційних технік Арт-терапії, Позитум-підходу, Транзакційного аналізу та ін.., які сприятимуть внутрішній гармонізації особистості фахівця.

Курс передбачає інтерактивні заняття (ділові ігри, тренінги, майстер-класи) де слухачі оволодіють навичками організації командної роботи та створення безпечного освітнього середовища в освітньому процесі.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new