Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ДІТЕЙ ТА ЇЇ РОЗВИТОК В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ

вкл. .

 resultВідповідно до плану роботи навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 28-30 січня 2019 року проведено тренінг-курс «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей». У ньому взяли участь 22 практичних психологи закладів загальної середньої освіти об’єднаних територіальних громад області.

Тренінг-курс було спрямовано на підвищення професійної компетентності практичних психологів щодо зменшення соціально-психологічних наслідків психічної травми у дітей та підлітків. У рамках тренінгу спеціалісти психологічної служби ознайомилися з основами кризового консультування, моделлю психосоціальної підтримки дітей в умовах закладу освіти, віковими особливостями реакцій на стресову ситуацію. Важливим досвідом для учасників стала практика втілення програми підготовки вчителів до розвитку життєстійкості/стресостійкості у дітей в умовах закладу освіти та корекційно-розвивальної програми розвитку стійкості до стресу в дітей «Безпечний простір».

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new