КОНСТРУКТИВНА ВЗАЄМОДІЯ З ПІДЛІТКАМИ ЯК УМОВА СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО І КОМФОРТНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ

вкл. .

golovna resultРезилієнсний підхід в організації соціально-педагогічної допомоги учням в умовах освітнього закладу, здатність амортизувати вплив надзвичайних ситуацій, пом’якшувати дію їх соціальних та психологічних наслідків, розглядали в рамках семінару-тренінгу фахівці психологічної служби закладів освіти Сумщини.

Захід, покликаний підвищити соціально-психологічну компетентність соціальних педагогів закладів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації та професійної (професійно-технічної) освіти з питань конструктивної взаємодії з підлітками, відбувся 11 грудня 2018 року на базі державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу».

У ході практичної частини методисти навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти А.Б.Растроста та С.О.Гавриленко відпрацювали з учасниками тренінгу технологію підвищення психологічної компетентності педагогів з питань розвитку життєстійкості/стресостійкості в учнів та студентів, визначилися з віковими особливостями реакцій підлітків на психотравмуючу ситуацію та їх впливом на освітню діяльність, напрацювали арсенал технік педагогічного спілкування, сприятливих для створення безпечного освітнього простору, окреслили коло завдань та методи роботи соціальних педагогів з учнівською молоддю, яка зазнала впливу травмуючої події, особливостей надання їй психосоціальної підтримки.

Актуальною для соціальних педагогів стала групова робота щодо самостійного відновлення власних ресурсів та запобігання професійному вигоранню.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new