Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Наказ ДОН СОДА від 11.12.2018 №794-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018/2019 навчальному році

ЕМПАТІЯ – НЕОБХІДНА УМОВА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ

вкл. .

 resultЯк ефективно формувати таку важливу складову емоційної зрілості особистості як емпатія обговорили в рамках обласного науково-практичного семінару для практичних психологів шкіл-інтернатів області, що проведений навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 22 листопада 2018 року. Емпатія є провідною соціальною емоцією і значно впливає на характер відносин особистості до зовнішнього світу, до себе, до інших людей, регулює процес входження особистості в соціум. З огляду на психологічні особливості дітей, які виховуються в інтернатних закладах, розвиток цієї соціальної емоції є досить важливим для зазначеної категорії дітей.

Для учасників семінару питання впливу травматичного досвіду на формування особистості дитини розкрила завідувач навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної Ірина Марухина.

Галина Курченко, практичний психолог Сумського центру соціально-психологічної реабілітації дітей, ознайомила присутніх з емоційно-поведінковими особливостями травмованих дітей та шляхами їх корекції.

Аналізу моделей емоційного інтелекту та його ролі у становленні дитини було присвячено виступ старшого викладача кафедри психології комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної Лариси Гильової.

Важливим моментом для планування ефективної роботи по формуванню емпатії як однієї зі складових емоційного інтелекту є окреслення психолого-педагогічних умов діяльності спеціаліста психологічної служби закладу. На актуалізації цього питання зосередила увагу методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної Анна Растроста.

Корисним для учасників семінару став досвід роботи колег щодо розвитку емпатійності в дітей (Марія Синиця, практичний психолог Сумського дитячого будинку імені С.П. Супруна) та використання структурованої гри як засобу розвитку емпатії (Ірина Бєсєдіна, практичний психолог Правдинської спеціальної школи-інтернату).

За результатами семінару спеціалісти отримали інформаційні матеріали для практичного використання в закладах освіти.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new