Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2020/2021 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 16.04.2019 №273-ОД Про підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у І півріччі 2019 року

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчають учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році

Графік підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які навчатимуть учнів перших класів у 2019/2020 навчальному році

Наказ ДОН СОДА від 09.04.2019 №245-ОД  Про затвердження списків тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації керівних та педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Наказ ДОН СОДА від 18.01.2019 № 94-ОД Про підсумки фінального етапу ІІ (регіонального) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2019»

Наказ ІМЗО від 24.01.2019 № 6 - Про організацію та проведення «STEM-школи – 2019»

Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти

вкл. .

golovna«Інклюзивна освіта – це невід’ємна частина загальної освітньої реформи, без якої неможливо уявити якісні зміни в системі освіти України. Реформа активно впроваджується, і зараз дуже важливо підготувати вчителів та асистентів вчителів так, щоб вони відповідали сучасним вимогам нової української школи» – цими словами дружина Президента України пані Марина Порошенко відкрила тренінг для тренерів «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти», що проходив у м. Ірпінь 16-19 вересня 2018 року. У його роботі взяли участь Беспальчик А.Г., методист обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти, та Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО.

Головна мета тренінгу – підготовка фахівців, які на місцях будуть навчати вчителів та асистентів вчителів методикам роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти.

У ході тренінгу учасники ознайомилися з роботою команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти, розглянули аспекти індивідуалізації та диференціації викладання з урахуванням різних типів інтелекту, особливості організації інклюзивного освітнього середовища, принципи універсального дизайну та розумного пристосування, форми співпраці з Інклюзивно-ресурсними центрами, а також обговорили механізми створення системи ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі.

Тренінг проходив за підтримки Фонду Порошенка, Міжнародного фонду «Відродження», Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» та Міністерства освіти і науки України.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new