«Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» ІІ Всеукраїнська науково-методична конференція

golovna resВідповідно до плану роботи Комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та з метою обговорення актуальних питань формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих та позашкільних закладів освіти, 28 лютого 2018 року було проведено ІІ Всеукраїнську науково-методичну конференцію «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика».

Співорганізаторами конференції виступили Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, КВНЗ Київської обласної ради «Академія неперервної освіти», Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, КЗ Сумської обласної ради – обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Інститут проблем виховання НАПН України, Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Комунальний заклад «Херсонський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».

Робота конференції здійснювалася за напрямами:

  • Особистісно-професійна компетентність педагога дошкільної освіти.

  • Особистісно-професійна компетентність педагога початкової освіти.

  • Професійна компетентність учителя освітніх галузей «Природознавство» й «Фізична культура та здоров’я» (біологія, хімія, основи здоров’я, географія, фізична культура).

  • Особистісно-професійна компетентність педагога мистецької та технологічної галузей Державного стандарту (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, художня культура, технічна та обслуговуюча праця).

  • Особистісно-професійна компетентність педагога фізико-математичних дисциплін (фізика, математика, астрономія, інформатика).

  • Професійна соціально-гуманітарна компетентність педагога.

  • Психолого-педагогічний супровід професійного та особистісного зростання педагога.

  • Особистісно-професійна компетентність педагога позашкільної освіти.

  • Компетентність педагога професійної освіти.

Реалізація тематичних напрямів здійснювалася під час проведення секційних засідань, що відбувалися у формі круглих столів, освітньо-тренінгових майданчиків (тренінгів, майстер-класів, дискусій).

Пленарне засідання відкрила завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО Сєрих Л.В., к. пед. наук, доцент, яка розкрила питання особистісно-професійної компетентності педагога в контексті інтерпретації змісту Нової Української школи (презентація).

З доповідями виступили: Грицай С.М., проректор з наукової роботи КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, к. пед. наук, доцент кафедри професійної освіти та менеджменту, який розкрив особливості розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти (презентація); Удовиченко І.В., проректор з науково-методичної роботи КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, к. пед. наук, доцент, яка наголосила на важливості колективно-компетентнісної взаємодії учасників освітнього процесу в умовах реформування освіти (презентація); Тихенко Л.В., директор КЗ Сумської обласної ради – обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю, к. пед. наук, доцент; Успенська В.М., доцент кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, к. пед. наук (презентація); Перлик В.В., старший викладач кафедри професійної освіти та менеджменту КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (презентація).

У роботі конференції взяли участь Бех І.Д., д. псих. наук, академік, директор Інституту проблем виховання НАПН України; Берека В.Є., д. пед. наук, професор, ректор Хмельницького ОІППО, Кузнецова Г.П., перший проректор Глухівського НПУ ім. О.Довженка, к. пед. наук, доцент, Мельник С.А., проректор з навчально-методичної роботи, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», к. пед. наук, доцент, Чуркіна В.Г., к. мистецтв., доцент кафедри виховання й розвитку особистості КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», завідувачі, методисти міських (районних) методичних кабінетів відділів (управлінь) освіти виконавчих комітетів міських (районних) рад, адміністрацій, освітніх округів Сумської області; директори (завідувачі) дошкільних закладів освіти Сумської області; директор Харківського НВК «школа І-ІІІ ст. – ДНЗ (ясла-садок)» № 8 Харківської міської ради; методисти міських, районних центрів позашкільної освіти; викладачі Сумського ДПУ ім. А.С. Макаренка; КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»; КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»; ВКНЗ Сумської обласної ради «Путивльський педагогічний коледж ім. С.В. Руднєва», ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище ім. А.С. Макаренка» Лебединської міської ради; Індустріально-педагогічного технікуму Конотопського Інституту СумДУ; Сумського вищого училища мистецтв і культури ім. Д.С. Бортнянського; КЗ «Житомирський ОІППО» Житомирської обласної ради; методисти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку КЗ СОІППО; Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»; методисти навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та ЗНО КЗ СОІППО; Заслужені вчителі України; викладачі-методисти, заступники директорів, педагоги-організатори, практичні психологи, учителі, керівники гуртків загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти Житомирської, Київської, Сумської, Харківської, Херсонської, Тернопільської областей.

Заслухавши й обговоривши доповіді науковців, методистів, педагогів, проаналізувавши виступи учасників круглих столів, майстер-класів, дискусій учасниками конференції було визначено, що сучасний розвиток освіти вимагає якісного професійного вдосконалення педагогічних, методичних та керівних кадрів системи освіти відповідно до сучасних трансформацій суспільства; необхідності подальшого формування й розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

presidentmonualogo ХРЦОЯОбаннер прозоро new

Додаткові посилання

DSJO logo

BPD 205

Група на Facebook

Facebook

Офіційні посилання

sumyodasoradaDepartmentIMZO