Обласний семінар-практикум «Організація освітнього процесу з дітьми з порушеннями зору»
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2018 рік, 20.02.2018 відбувся обласний семінар-практикум «Організація освітнього процесу з дітьми з порушеннями зору» для учителів та асистентів учителів, які працюють за інклюзивною формою навчання в закладах загальної середньої освіти.
Участь у заході взяли 23 педагоги Сумської області.
Під час роботи семінару були розкриті питання:
– організація освітнього середовища для дітей з порушенням зору (Калюжна Н.О., методист з інклюзивної освіти Сумського ОІППО);
– психологічні особливості дітей з порушенням зору (Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО);
– корекційна спрямованість навчання дітей з порушенням зору
(Прядко Л.О., доцент кафедри професійної освіти та менеджменту, к. пед. н.; завідуюча лабораторією інклюзивного та інтегрованого навчання Сумського ОІППО);
-
робота психолога з батьками дітей з порушенням зору
(Троіцька М.Є., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО); -
навчання читанню та письму дітей з порушенням зору
(Дегтяренко Т.М., завідувач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, доктор педагогічних наук, професор); -
специфіка організації навчання дітей з порушенням зору (дошкільна освіта та початкова школа) (Меден Ю.М., учитель-дефектолог КЗ Сумський спеціальний навчально-виховний комплекс № 37 «Зірочка»);
– особливості навчання дітей з порушенням зору (середня та старша школа) (Роспутько Н.М., заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ Сумської обласної ради – Конотопська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат).
Учасники семінару-практикуму мали змогу переглянути відео щодо навчання дітей з порушенням зору, отримати відповіді на актуальні запитання та обмінятися думками з приводу наявних проблем у процесі організації інклюзивного навчання для таких дітей у закладі загальної середньої освіти.
По завершенню семінару учасники отримали методичні рекомендації.