Графік підготовки вчителів початкової школи Сумської області, які навчатимуть учнів 1 класів у 2019/20 навчальному році

Поради щодо вибору та роботи інтерактивних комплексів для облаштування освітнього середовища

Наказ ДОН СОДА від 12.09.2018 №555-ОД Про умови та порядок проведення І, II турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»

Наказ МОНУ від 07.06.2018 №603 Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Учителі хімії сумської області продовжують експериментувати

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 16 листопада 2017 року на базі кафедри хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету СумДПУ імені А.С. Макаренка відбувся щорічний обласний семінар-практикум для вчителів хімії за темою «Готовність учителів хімії до реалізації практичної складової поглибленого вивчення предмета та підготовки школярів до інтелектуальних змагань».

Під час семінару Метейко А.В., методист з хімії Сумського ОІППО, проаналізувала результативність участі учнів 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів Сумської області у зовнішньому незалежному оцінюванні з хімії в 2017 році (регіональний та загальноукраїнський показники), звернула увагу на завдання, які за даними Українського центру оцінювання якості освіти, викликали у випускників найбільше труднощів і були віднесені до складних і дуже складних. Не залишився без уваги й аналіз результативності участі учнів у ІІІ та ІV етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії в 2017 році. Наприкінці виступу методист окреслила особливості зовнішнього незалежного оцінювання та учнівських олімпіад з хімії 2018 року.

Під час практичної частини семінару учасникам заходу було запропоновано дві практичні роботи.

Коростіль Л.А., доцент кафедри дошкільної та шкільної освіти Сумського ОІППО, к.пед.н., разом з учителями хімії розглянула завдання практичного туру ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії, зупинилася на проблемних питаннях і способах їх вирішення, застосовуючи знання з аналітичної хімії (практична робота додається).

Пономарьова Л.М., доцент кафедри терапії, фармакології, клінічної діагностики та хімії Сумського національного аграрного університету, к.хім.н., запропонувала учителям дослідити якість продуктів кондитерського виробництва, які найчастіше вживають учні. За підсумками роботи кожен із учасників заходу мав можливість зробити для себе висновки щодо якості продуктів харчування та виокреслити перспективу використання цієї дослідницької роботи в навчальному процесі (практична робота додається).

За результатами роботи учасникам семінару було надано методичні рекомендації.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new