Обласний семінар практичних психологів дошкільних навчальних закладів

вкл. .

на головну res19 жовтня 2017 року на базі Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації навчально-методичним центром психологічної служби Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено обласний семінар для практичних психологів дошкільних навчальних закладів «Роль практичного психолога дошкільного навчального закладу в оптимізації дитячо-батьківських стосунків».

Родина – це соціально-психологічна система відносин. Саме в родині дитина отримує перший досвід взаємин з оточуючим світом, здобуває навички спілкування. Значимість налагодження дитячо-батьківських стосунків, сприяння позитивній атмосфері та гармонійним відношенням у родині зумовлена визначальним впливом дитячо-батьківських стосунків на особистісний та психічний розвиток дитини дошкільного віку, адже саме цей віковий період є сенситивним для оволодіння системою людських відносин та розвитку особистості.

Саме на визначення шляхів підвищення виховного потенціалу батьків було спрямовано роботу обласного семінару для практичних психологів дошкільних навчальних закладів «Роль практичного психолога дошкільного навчального закладу в оптимізації дитячо-батьківських стосунків».

Роботу семінару розпочала Кондратенко Л.О., методист навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО, яка ознайомила присутніх із дефініцією поняття «дитячо-батьківські стосунки» та їх особливостями в дошкільному віці.

Учасники семінару визначили функції практичного психолога дошкільного навчального закладу у роботі з сім’ями вихованців та зміст роботи щодо налагодження ефективних взаємин між батьками та дітьми дошкільного віку.

Практичні психологи обговорили проблему розвитку емоційного інтелекту батьків як визначального фактора в оптимізації дитячо-батьківських стосунків, познайомилися з рефреймінгом як прийомом, що дозволяє змінити точку зору на подію чи ситуацію, техніками розвитку навичок самоконтролю та саморегуляції, формування особистісної емпатії. Ці питання розкрила Марухина І.В., завідувач навчально-методичного центру психологічної служби Сумського ОІППО.

Актуальним для практичних психологів виявився виступ Кулик Н.А., старшого викладача кафедри психології Сумського ОІППО щодо особливостей сімейного консультування.

Жвавий інтерес у присутніх викликало обговорення досвіду роботи практичних психологів дошкільних навчальних закладів області щодо шляхів підвищення виховного потенціалу батьків: «Особливості організації та роботи батьківського клубу в умовах дошкільного закладу» (Будянська О.А., ДНЗ «Центр розвитку дитини № 26 «Ласкавушка» м. Суми), «Тренінг батьківської ефективності» (Калемі О.В., ДНЗ «Оленка» Роменської міської ради), «Рефлексивна культура батьків у контексті підвищення виховного потенціалу родини» (Логвиненко А.Л., ДНЗ «Чайка» Лебединської міської ради), «Психологічна просвіта як умова формування психологічної компетентності батьків дошкільників» (Манойло О.О., ДНЗ «Теремок» Охтирської міської ради).

Під час заключного обговорення учасники семінару відмітили практичну спрямованість семінару.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new