Лист СОІППО від 08.05.2018 No 485 Про нові підручники для 1 класу Нової української школи

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №408 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №407 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №406 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня

Наказ МОНУ від 20.04.2018 №405 Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня

Лист МОН України від 20.04.2018 №1/9-254 Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Наказ МОН №284 від 23.03.2018 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо використання у 2018 році коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання для кабінетів української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 17-р оприлюднюємо графіки підвищення кваліфікації педагогічних працівників області

Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти на сучасному етапі її розвитку

вкл. .

на головну resВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 12 жовтня на базі відділу освіти та освітніх закладів Тростянецької райдержадміністрації, за модерації Міщенко Л.Б., методиста з дошкільної освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, проведено дидактико-педагогічний колоквіум «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти», для педагогічних працівників, педагогів загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів, що опікуються дошкільною та початковою освітою Тростянецького району.

Усього взяло участь у колоквіумі 35 педагогів.

У ході проведення заходу розглянуті питання: «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти на сучасному етапі», «Роль методичної служби в наступності між дошкільною та початковою освітою»; проведено «круглий стіл» за темою «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти на сучасному етапі», інтерактивний практикум «Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти».

Ознайомлення з реалізацією наступності дошкільної та початкової освіти на практиці було здійснено на базі: Смородинського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад; дошкільного навчального закладу «Дубравушка» Кам’янської сільської ради; Камянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Тростянецької районної ради.

Завершилась робота наданням рекомендацій щодо активізації процесу наступності дошкільної та початкової освіти в місті.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new