Наказ ДОН СОДА від 28.11.2017 №682-ОД Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь команд учнів Сумської області у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2017-2018 навчальному році

Результати письмових випробувань 011 Освітні, педагогічні науки)

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ «РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНА ТЕХНОЛОГІЯ ЗІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЄВОГО БАЛАНСУ ОСОБИСТОСТІ У МЕТОДІ ПОЗИТИВНОЇ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ»

вкл. .

glavnaya n26 квітня 2017 року в рамках Тижня психології на базі Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради відбувся психологічний практикум «Ресурсно-орієнтована технологія зі збереження життєвого балансу особистості у методі Позитивної крос-культурної психотерапії».

Учасниками психологічного практикуму стали методисти ІМЦ, практичні психологи ДНЗ, ЗНЗ м. Суми.

Метою заходу було ознайомлення учасників з основними принципами Позитивного підходу до збереження життєвих ресурсів спеціалістів «допомагаючих професій»; діагностика актуального емоційного стану практичних психологів та обговорення способів самодопомоги в складних ситуаціях професійної діяльності.

В ході взаємодії Лариса Леонідівна Гільова, старший викладач кафедри психології КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, психолог-консультант в методі Позитивної крос-культурної психотерапії, ознайомила учасників практикуму з поняттям «модель життєвого балансу» та умовами, що порушують баланс, здійснила обговорення чотирьох шляхів пізнання реальності, а саме: відчуттів, емоцій, логіки та уяви. Учасники проаналізували власні потенційні можливості зі збереження життєвого балансу, та нові способи підтримки фізичних, емоційних, ментальних, екзістенційних ресурсів.

На закінчення зустрічі учасники зазначили, що отримані знання та запропоновані ресурсно-зберігаючі техніки будуть сприяти підвищенню емоційної стійкості психологів та іх вихованців.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545

баннер прозоро new