ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Інформація про результати проведеного моніторингового дослідження реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання географії в загальноосвітніх навчальних закладах

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

У Сумському обласного інституту післядипломної педагогічної освіти активно обговорювали впровадження педагогічних технологій у систему освіти області

вкл. .

головна res26 квітня 2017 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний науково-методичний семінар «Організаційні засади впровадження педагогічних технологій у закладах освіти області».

У роботі семінару взяли участь 52 особи: координатори інноваційної та дослідно-експериментальної діяльності методкабінетів місцевих органів управління освітою, керівники лабораторій, експериментів, проектів, науково-педагогічні працівники Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та представники громадських організації.

З вітальним словом до учасників семінару звернувся проректор з наукової роботи Грицай Сергій Михайлович, який зазначив, що сучасна освіта вимагає принципово нових наукових досліджень, обґрунтованого й послідовного запровадження сучасних науково-педагогічних технологій, ефективних підходів до організації наукової та інноваційної діяльності. Інноваційна освіта стає домінуючою тенденцією у всьому світі та є альтернативою традиційній освіти. Відповідно нова модель освіти повинна задовольняти вимогам безперервності, фундаментальності, універсальності, гуманізації та демократизму. Вона повинна мати механізми динамічного саморозвитку, тому потрібна цілісна безперервна система створення та впровадження педагогічних технологій в освіту.

Науково-педагогічні працівники інституту взяли активну участь у роботі семінару й наголосили на актуальності порушених питань та на необхідності взаємозв’язку теорії з практикою. Учасники семінару розкрили основні питання впровадження дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах області. Визначили основні завдання на найближчий час, окреслили основні проблеми й труднощі у здійсненні дослідно-експериментальної роботи та впровадженні педагогічних технологій у закладах області.

Керівники та учасники науково-дослідних лабораторій інституту представили результати досліджень: Прядко Любов Олексіївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та менеджменту, керівник лабораторії інклюзивного та інтегрованого навчання за темою «Актуальні проблеми впровадження інклюзивної освіти у закладах області»; Лобода Вікторія Володимирівна, викладач кафедри дошкільної та шкільної освіти, член лабораторії з проблем медіаосвіти та медіаграмотності – «Медіаосвітній простір Сумщини»; Успенська Валентина Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент, керівник лабораторії з проблем здоров’язбережувальної діяльності в закладах освіти, науковий керівник проектів – «Здоров’язбережувальні аспекти впровадження педагогічних технологій в освітньому процесі»; П’ятаченко Юрій Васильович, старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти, керівник лабораторії національно-патріотичного виховання – «Засоби ігрових технологій у реалізації освітньо-краєзнавчої програми «Перлини малої батьківщини»»; Чижиченко Наталія Миколаївна, кандидат психологічних наук, викладач кафедри психології, член науково-дослідної лабораторії з організації роботи опорних шкіл – «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу». Проаналізували поточний стан, шляхи, технології та механізми продуктивного розвитку науково-дослідних лабораторій.

Змістовними були доповіді директора Сумського міського центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Харламової Людмили Миколаївни, заступника директора з навчально-виховної роботи Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 25 Синяговської Ніни Миколаївни та заступника директора з навчально-виховної роботи Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 ім. Г. Гуляницького Півовар Наталії Володимирівни.

Захід пройшов на високому науково-методичному рівні та конструктивній атмосфері. Учасники семінару зазначили, що така форма роботи є вдалим поєднанням науковців і практиків, яка ефективно вплине на подальший освітній результат та подякували організаторам за можливість підвищити власний фаховий рівень щодо впровадження педагогічних технологій у навчально-виховній роботі закладів освіти.

Дякуємо всім учасника та маємо надію на подальшу співпрацю.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545