Аналітико-статистична інформація про результати проведеного моніторингового дослідження стану превентивної освіти з питань профілактики ризикованої поведінки учнів у 9-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ проведення акредитаційної експертизи з підготовки магістрів зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом (за типом) (073 Менеджмент), галузі знань 1801 Специфічні категорії (07 Управління та адміністрування) у Комунальному закладі Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Наказ Міністерства освіти і науки України від 7 квітня 2017 року № 70-л

Наказ МОНУ від 27.04.2017 №658 Про результати акредитації та атестації

Протокол засідання Ліцензійної комісії Міністерства освіти і науки України від 6 квітня 2017 року № 47/1

Методичні рекомендації щодо підготовки учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО 2017 року

Медіаосвітні технології у процесі вивчення філологічних дисциплін

вкл. .

на головнуВідповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік, 19 квітня відбувся обласний семінар-практикум «Інформаційно-комунікаційні й медіаосвітні технології та їх роль у формуванні національно-соціальних компетентностей учнів у процесі вивчення філологічних дисциплін» на базі Сумської обласної гімназії-інтернату для талановитих та творчо обдарованих дітей.

Пєсоцька І.О., директор Сумської обласної гімназії-інтернату для талановитих та творчо обдарованих дітей, звернулася до учасників семінару з вітальним словом та презентувала досягнення закладу.

Основним меседжем зібрання стали слова канадського філософа, філолога, дослідника впливу медіа на людину М. Маклюена «Для того, щоб жити в сучасному суспільстві, необхідно бути медіаграмотним».

Актуальним був виступ з елементами практичного застосування креолізованих текстів на уроках української літератури Шерстюк Л.М., методиста з української мови та літератури Сумського ОІППО.

Про вплив засобів мас-медіа на розвиток особистості підлітка розповіла Борцова М.В., старший викладач кафедри психології Сумського ОІППО.

Досвід використання сучасних медіа освітніх технологій на уроках філологічного циклу презентували Василенко Т.В. та Прошак В.П., учителі української мови та літератури Сумської обласної гімназії-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей.

Пупловська О.І., учитель української мови та літератури Воронізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені П.О. Куліша Шосткинської районної ради, представила власний мультимедійний посібник як засіб формування комунікативної, національно-соціальної компетентностей учнів 6 класів на уроках української мови в процесі вивчення фразеології.

Болобан С.М., учитель української мови та літератури та Шевченко А.Є., викладач курсу «Медіаосвіта» Сумської обласної гімназії-інтернату для талановитих та творчо обдарованих дітей, кандидат географічних наук, провели для присутніх майстер-класи з використанням медіаосвітніх технологій.

Рефлексією заходу були слова М–майстерно

Е – ефективно

Д – доступно

І – інформативно

А – актуально.

Учасники семінару отримали методичні рекомендації щодо використання медіаосвітніх технологій у процесі вивчення української мови та літератури.

Блогът Click here очаквайте скоро..

Full premium Here download theme for CMS

Bookmaker Bet365.gr The best odds.

Офіційні посилання

president  komitet  sumyoda  monua  zno-kharkiv  1545